راهنمای جامع خرید ویترین، ویترین چوبی فلزی، ویترین مدرن

ویترین چیست؟

ویترین یک سطح، قاب یا باکس است که فضای مناسب برای به نمایش گذاشتن المان‌ها، وسایل و لوازم مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد و در انواع فضاهای تجاری، اداری، هنری و… کاربرد دارد.

یکی از کاربردهای ویترین‌ها مربوط به فضای داخلی خانه است و ویترین‌های خانگی را می‌توان جزء بخش‌های دکوراتیو محسوب کرد که عموما کاربردی تزئینی دارند و جنبه زیباشناختی آن‌ها در دکوراسیون پررنگ‌تر است.

ویترین‌ها از نظر جنس، سبک، طرح، رنگ، مدل، سایز و… تنوع بسیار بالایی دارند که این مسئله باعث شده است بتوانند در هر نوع فضا و دکوراسیون داخلی قابل استفاده باشند.

ویترین چوبی

ویترین چوبی بدون شک یکی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین انواع ویترین‌ها است که در تمامی فضاهای داخلی ازجمله دکوراسیون خانه یا آپارتمان شما قابل استفاده است.

به جرأت می‌‌توان گفت که ویترین‌های چوبی بیشترین میزان تنوع و بالاترین پتانسیل را در طراحی دارند به شکلی که در تمامی سبک‌ها قابل تولید هستند چراکه چوب شکل‌پذیری فوق‌العاده‌ای دارد.

ویترین‌های چوبی می‌توانند از نظر ابعاد بسیار بزرگ و در حد یک کمد سراسری بدون درب یا با درب شیشه‌ای در پذیرایی شما یا یک قفسه ظریف دیواری باشند؛ بنابراین ازنظر ابعاد می‌توانند در هر سایزی مناسب با فضای موردنظر تولید شوند.

ویترین مدرن

ویترین‌های مدرن با ظاهر ساده، ظریف و مینیمال خود فضای داخلی را بسیار شیک و خاص جلوه می‌دهند؛ این ویترین‌ها معمولا به شکل قفسه‌های بدون درب تولید شده و فضایی استندمانند برای قرار دادن وسایل مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهند.

این ویترین‌ها می‌توانند پایه بلند، پایه کوتاه، دیواری، یک‌طبقه، چندطبقه و… باشند؛ در ویترین‌های مدرن تمرکز بالایی بر فرم کلی و قاب اصلی وجود دارد و شما کمترین میزان تزئینات را می‌بینید؛ ازنظر ابعاد نیز تنوع بالایی داشته و مناسب قرار دادن در قسمت‌های داخلی مختلف هستند.

ویترین چوب و فلز

چوب و فلز دو ترکیب برنده در تولید ویترین‌ها هستند که این نوع ویترین‌ها حتی بدون وسایل تزئینی و به تنهایی نیز یک المان دکوری چشمگیر و بسیار زیبا هستند؛ ویترین چوب و فلز بیشتر در سبک‌های مدرن، صنعتی و مینیمال تولید می‌شود اما برای تولید در سبک‌های کلاسیک، نئوکلاسیک و… نیز محدودیتی ندارد.

پتانسیل بالای چوب و فلز در تولید باعث شده است که این ویترین‌ها طراحی‌های خلاقانه و جسورانه‌ای داشته باشند و از نظر رنگ، ابعاد مدل، سبک و… تنوع کم‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

این ویترین‌ها می‌توانند همراه با قفسه، استند، کشو و… باشند و چندین فضای مختلف را برای نگهداری و نمایش وسایلی مانند کتاب، قاب‌عکس، مجسمه، گیاهان طبیعی و… داشته باشند.

ویترین فلزی

ویترین‌های تمام فلزی یک انتخاب جسورانه هستند چراکه ظاهری خاص و منحصربه‌فرد دارند؛ این ویترین‌ها عموما دارای طراحی صنعتی، فانتزی، مینیمال و مدرن هستند و در عین ظرافت ظاهری از گیرایی بالایی برخوردار هستند.

در مورد این ویترین‌ها خطوط صاف، ترکیب اشکال هندسی، زوایای تند، گوشه‌های تیز، فریم‌های ساده و… بسیار متداول است اما طرح‌های دفرمه، انحناهای ساده و قاب‌های غیرمعمول نیز در مورد آن‌ها به چشم می‌خورد.

در مورد ویترین‌های فلزی، بیشترین فضای قابل استفاده به شکل استند یا طبقه طراحی می‌شود و فضاهای بسته به شکل کشو یا باکس چندان متداول نیست؛ البته در این ویترین‌ها از متریال‌های دیگری مانند شیشه، سنگ و… نیز می‌تواند به شکل مکمل استفاده شود.

ویترین شیک

ویترین‌های شیک تنها به ویترین‌های مدرن و مینیمال گفته نمی‌شود بلکه حتی ویترین‌های کلاسیک، کارشده و مجلل نیز می‌توانند شیک باشند؛ ویترین موردنظر شما در هر سبکی با داشتن طراحی به‌روز، ظرافت ساختاری، متریال مرغوب و خلاقیت می‌تواند بسیار شیک باشد.

ویترین‌های شیک از تناسب رنگ، انتخاب و ترکیب هوشمندانه متریال، الگوهای متعادل و متناسب با سبک، توازن بخش‌های مختلف، سایز اصولی و… برخوردار هستند؛ بنابراین شیک بودن یک ویترین لزوما به معنای مدرن بودن سبک آن نیست و در هر سبکی مدل‌های شیک یا دمده وجود دارند.

 

ویترین اسپرت

ویترین‌های اسپرت نیز علاقه‌مندان خاص خود را دارند و در فضاهای مختلفی ازجمله خانه‌هایی با دکوراسیون اسپرت، بوتیک‌های مد روز، فروشگاه‌های ورزشی، نمایشگاه‌ها و گالری‌های مختلف، مغازه‌ها و… کاربرد دارند.

در مورد این ویترین‌ها طراحی‌های خلاقانه، مدل‌های دفرمه، طراحی براساس لوگوها و نمادهای اسپرت و… بسیار رایج است و از تنوع رنگ بسیار بالایی حتی شامل رنگ‌های نوآورانه و جیغ نیز برخوردار هستند.

در ویترین‌های اسپرت از انواع متریال ازجمله چوب و ام‌دی‌اف، فلزات مدرن، متریال فرآوری شده مانند انواع پلاستیک و… می‌توان استفاده کرد و از این نظر پتانسیل بالایی دارند.

براساس محل و هدف استفاده، ویترین‌های اسپرت می‌توانند به شکل بوفه‌های بزرگ، میزهای پیش‌خوان ویترین‌دار، باکس‌ و شلف‌های دیواری و… در ابعاد بسیار مختلف تولید شوند.

ویترین جدید

در طراحی ویترین‌های جدید سعی شده است که در کنار داشتن فضای مناسب برای قرار دادن وسایل و لوازم مختلف، خود طراحی ویترین به شکلی باشد که جنبه دکوری داشته و به تنهایی نیز بتواند تاثیر زیباشناختی مثبتی در فضای داخلی ایجاد کند.

ویترین‌های جدید از نظر سبک، شخصیت واضح‌تری داشته و طراحی آن‌ها به شکلی است که با یک نگاه کلی می‌توانید بفهمید در چه سبکی هستند؛ این ویترین‌ها فضای مناسب برای نمایش المان‌های مختلف را داشته و تقسیم‌بندی این فضا می‌تواند متقارن یا نامتقارن باشد.

ویترین ساده

ویترین‌های ساده بسیار محبوب و کاربردی هستند؛ این ویترین‌ها دارای طراحی مینیمالیستی بوده و معمولا از یک قاب ساده با چند طبقه یا بخش استنددار تشکیل شده‌اند؛ این ویترین‌ها معمولا دارای سطوح صاف، کمترین میزان تزئینات، انحناها ظریف و خطوط ساده هستند.

در این ویترین‌ها از ساده‌ترین نوع هر متریالی استفاده می‌شود و معمولا نقش، الگو یا جزئیات پرکار را در آن‌ها دیده نمی‌شود؛ سادگی ویترین خود یک نقطه عطف است که باعث می‌شود وسایل و لوازم دکوری شما فرصت خودنمایی بیشتری داشته باشند.

این ویترین‌ها می‌تواند در حد یک استند یا شلف دیواری ظریف یا به شکل یک ویترین بزرگ همراه با قفسه و طبقات متعدد باشند در هرحال سادگی، کارایی و راحتی جزء  ویژگی بارز و مشترک این ویترین‌ها است.

خرید بوفه چوبی

احتمالا بوفه‌های چوبی با درب‌ها و پنجره‌های شیشه‌ای خود، آشناترین مدل ویترین‌ها هستند که اکثر ما با این نوع ویترین و ظروف لوکسی که در آن به نمایش گذاشته می‌شد خاطره داریم.

بوفه‌های چوبی هنوز هم جزء ویترین‌های محبوب در اکثر دکوراسیون‌های داخلی هستند و این بوفه‌ها نیز با گذشت زمان توانسته‌اند همراه با مد و ایده‌آل‌های روز تغییر کرده و ساختار به‌روزی پیدا کنند.

بوفه‌های چوبی نیز امروزه از نظر جنس و ترکیب متریال، سبک و طرح، سایز و ابعاد، رنگ و مدل تنوع بالایی دارند و یکی از بهترین انواع ویترین برای نگهداری ظروف آنتیک، اکسسوری‌های ارزشمند، لوازم تزئینی خاص و… هستند.

به همین دلیل حتی با وجود انواع دیگری از ویترین‌ها، کماکان بوفه‌های چوبی یکی از پرفروش‌ترین نوع لوازم دکوراتیو و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فضاهای رسمی مانند پذیرایی  و نشیمن هستند.

قیمت ویترین چوبی

ویترین‌های چوبی به واسطه تنوع بالایی که از نظر جنس، سایز، مدل و… داشته رنج قیمتی بسیار گسترده‌ای نیز دارند به شکلی شامل مدل‌های کاملا اقتصادی تا لاکچری می‌شوند.

قیمت این المان به فاکتورهای مختلفی ازجمله جنس، کیفیت متریال بکار رفته، سبک ویترین و جزئیات آن، مدل ویترین و پیچیدگی‌های آن، طراحی کلی ویترین و سختی اجرای آن، سایز ویترین و… بستگی دارد.

بطور مثال ویترین‌های چوبی دیواری که ساختاری ظریف و مینیمال دارند نسبت به بوفه‌های کلاسیک و پرکار قیمت بسیار پایین‌تری دارند؛ بنابراین در این مورد سادگی، ظرافت و ابعاد ویترین بسیار تعیین‌کننده است.

ویترین آشپزخانه مدرن

امروزه ترکیب ویترین با کابینت‌ آشپزخانه یکی از پرطرفدارترین ایده‌ها در اجرای دکوراسیون آشپزخانه است چراکه کابینت‌ها را از داشتن یک پلان یکپارچه و خسته‌کننده نجات می‌دهد و فضایی خیره‌کننده برای نمایش لوازم خاص و محبوب ایجاد می‌کند.

ویترین آشپزخانه معمولا هماهنگ و در تناسب با کابینت آشپزخانه طراحی می‌شود و از نظر سبک و طرح پیرو کابینت‌ است؛ ویترین آشپرخانه مدرن می‌تواند تنها شامل چند طبقه استند ظریف، چند شلف ساده یا کابینت‌هایی با درب شیشه‌ای باشد که کاربرد ویترین را دارند.

البته امروزه ویترین‌های مدرن به شکل ترکیبی از شلف و استند و به صورت مستقل از کابینت‌ها نیز در آشپزخانه اجرا می‌شوند که فضایی مشابه کافی‌بار داشته و از آن برای نگهداری ماگ‌ها، تنگ‌ها، بانکه‌ها، سینی‌ها، لوازم برقی مانند قهوه‌ساز و… استفاده می‌شود.

ویترین مدرن منزل

یکی از بهترین المان‌هایی که می‌تواند دکوراسیون مدرن منزل شما را تکمیل کند ویترین است؛ ویترین‌های مدرن می‌توانند در اکثر قسمت‌ها ازجمله آشپزخانه، پذیرایی، نشیمن، نزدیک به ورودی‌ها و حتی در راهروها نیز قرار بگیرند.

اگر فضایی در منزل خود دارید که ایده‌ای برای آن نداشته و نمی‌توانید آن را با دیگر المان‌ها چیدمان کنید احتمالا ویترین یک انتخاب مناسب برای دکور کردن قسمت موردنظر خواهد بود؛ چراکه ویترین‌ها عموما پوشش مناسبی برای فضاهای غیر کاربردی هستند.

ویترین‌های مدرن، صنعتی و مینیمال که براساس سادگی، تمیزی و نظم طراحی می‌شوند برای منازلی با دکوراسیون مدرن بهترین گزینه هستند؛ این ویترین‌ها معمولا ترکیبی از چوب و فلز هستند که حتی بدون چیدمان لوازم و اکسسوری نیز ظاهری چشم‌نواز دارند.

ویترین منزل شیک

فرقی نمی‌کند که دکوراسیون منزل شما در چه سبکی است یا حتی منزل شما چه متراژی دارد؛ چراکه می‌توانید متناسب با هر سبک دکوراسیون و متراژی، شیک‌ترین ویترین‌ها را انتخاب و دکور داخلی را با آن تکمیل کنید.

ویترین شما می‌تواند یک بوفه مجلل کار‌شده، یک باکس کمدی سراسری با درب‌های شیشه‌ای، یک استند ایستاده بدون درب با طبقات متعدد و یا حتی یک شلف دیواری ظریف باشد.

بنابراین هرکدام از انواع ویترین‌های فوق فضای مناسب برای نمایش نوع خاصی از لوازم، وسایل، اکسسوری و تزئینات را دارند؛ در هرحال ویترین منزل شیک شما باید با هدف استفاده، محل قرارگیری، سبک دکوراسیون، جنس، طرح و رنگ دیگر المان‌های موجود، متراژ محیط و… در تناسب باشد.

ویترین منزل مدرن

ویترین منزل مدرن شما باید تا جای ممکن از تزئینات و جزئیات اضافی مانند منبت‌کاری‌ها، طلاکوبی‌ها، فلزکاری‌ها، تراش‌ها و پرداخت‌ها، سنگ‌کاری‌ها و… اضافی به دور باشد.

بنابراین در مورد خانه‌های مدرن بهتر است به سمت بوفه‌های کلاسیک نروید و تا جای ممکن ویترین‌های فلزی مدرن که طراحی صنعتی داشته و معمولا دارای یک فریم باز با تعدادی قفسه و طبقه آزاد هستند را انتخاب کنید.

همچنین در مورد دکوراسیون‌های مدرن، ویترین‌های دیواری، ایستاده یا سراسری مینیمالی که معمولا ترکیبی از چوب و فلز هستند یک گزینه مناسب بوده و این ویترین‌ها معمولا ساختاری قفسه‌ای داشته و کمتر به شکل باکس و بوفه تولید می‌شوند.

 

ویترین چوبی دیواری

ویترین‌های چوبی دیواری یک انتخاب فوق‌العاده برای دکور کردن فضاهای داخلی است که متراژ متوسط رو به پایین دارند چراکه فضای کف را نجات داده و به این شکل از فضای سطح دیوار استفاده بهینه‌ای می‌شود.

این ویترین‌ها نیز در تمامی سبک‌ها قابل طراحی هستند چراکه متریال چوب، متناسب با هر سبکی قابلیت اجرا دارد؛ این ویترین‌ها می‌توانند یک شلف، استند، باکس یا قفسه ساده باشند.

البته ویترین‌های دیواری لزوما ساده و کوچک نیستند و حتی در تناسب با فضا می‌توانند مانند یک بوفه یا دکور دیواری نسبتا بزرگ با قفسه‌ها، طبقه‌ها و… متعدد طراحی شده و با متریال‌های دیگر نیز ترکیب شوند.

ویترین چوبی مدرن

چوب یکی از بهترین متریال‌ها برای تولید مصنوعات دکوری ازجمله ویترین‌های مدرن است؛ البته در این زمینه چوب‌های فرآوری شده ازجمله انواع ام‌دی‌اف نیز بسیار کارآمد هستند.

ویترین‌های چوبی مدرن در اوج سادگی، بیشترین تنوع را در طرح، مدل و سایز داشته چراکه سبک مدرن دست طراح را برای اجرای ایده‌های خلاقانه و یونیک باز می‌گذارد.

این ویترین‌ها فضای مناسب برای به نمایش گذاشتن قاب ‌عکس‌های محبوب، تابلو‌های موردعلاقه، اکسسوری‌ها و المان‌های دکوری هستند که البته این تزئینات نیز از نظر جزئیات باید در سبک مدرن انتخاب شوند.

ویترین مینیمال

اگر طرفدار سادگی، تمیزی، نظم و ظرافت هستید و نمی‌خواهید یک دکوراسیون سنگین، شلوغ و پرکار داشته باشید، ویترین‌های مدرن می‌توانند خلاء دکوراسیون شما را به زیبایی پر کنند.

فریم‌های ساده، ترکیب رنگ‌های چشم‌نواز، بکارگیری هوشمندانه متریال‌های مختلف، ساختار ظریف، طراحی صمیمانه و… جزء ویژگی‌های این سبک ویترین است.

ویترین‌های مینیمال قالبا به شکل باکس و قفسه‌های ایستاده طراحی می‌شوند اما می‌‌توانند به شکل شلف‌ و استندهای دیواری یا بوفه‌های پایه‌‌دار نیز طراحی و تولید شوند.

استند

می‌توان گفت که استندها ساده‌ترین نوع ویترین‌های دکوری هستند؛ این استندها به شکل یک طبقه ساده همراه با لبه یا بدون هیچ لبه‌ای قابل تولید هستند؛ همچنین استندها می‌تواند ساختار پیچیده‌تری  داشته باشند و به شکل یک قفسه با فریم خاص خود همراه با چندین قسمت استند تولید شوند.

استندها نیز می‌توانند در سبک مدرن، صنعتی، مینیمال، فانتزی و… از متریال‌های مختلفی ازجمله، چوب، فلز، سنگ، انواع پلاستیک و… تولید شوند؛ این استندها گزینه مناسبی برای فضاهای صمیمی مانند آشپزخانه، نشیمن، بخش‌های دنج و… باشند.

استند چوبی

استندهای چوبی جزء پرمخاطب‌ترین انواع استندها هستند چراکه این استندها از نظر جنس با دکوراسیون‌های مختلف و دیگر المان‌های موجود به راحتی ارتباط برقرار می‌کنند.

همچنین این استندها در تمامی سبک‌ها قابل تولید هستند و کمترین میزان محدودیت را از نظر مدل، طرح، سایز، رنگ و حتی متریال مکمل دارند؛ این استندها علاوه بر اینکه از نظر بصری بسیار اصیل و طبیعی بوده دارای وزن سبک، دوام بالا و قیمت اقتصادی نیز هستند.

استند فلزی

استفاده از استندهای فلزی در چندسال اخیر بسیار رایج شده‌اند چراکه این استندها جایگاه خود را در دکوراسیون داخلی منازل نیز پیدا کرده‌اند و در سایزهای مختلف رومیزی تا ابعاد بزرگ و در مدل‌های کتابخانه‌ای نیز کاربرد دارند.

این استندها غالبا در رنگ‌های مشکی تولید شده اما براساس سبک می‌توانند در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و به شکل براق و آینه‌ای نیز تولید شوند؛ این استندها تنوع بسیار بالایی از نظر سایز و مدل دارند و در اکثر دکوراسیون‌ها قابل استفاده هستند.

سادگی متریال فلز باعث شده از فضای این نوع استند بتوانید برای به نمایش گذاشتن انواع لوازم، وسایل و المان‌ها استفاده کنید؛ این استندها همزمان می‌توانند نقش یک کتابخانه مدرن و مینیمال را نیز برای شما ایفا کنند.

انواع استند فلزی

استندهای فلزی از نظر سبک می‌توانند شامل انواع مدرن، نئوکلاسیک، کلاسیک، صنعتی، فانتزی، مینیمال و… باشند؛ این استندها می‌توانند مناسب فضای آشپزخانه، اتاق مطالعه و کار، نشیمن و… طراحی شوند.

استندهای فلزی براساس هدف استفاده می‌توانند در سایزهای کوچک درحد رومیزی، تا استندهای کتابخانه‌ای و بزرگ را شامل شوند؛ این استندها در مدل‌های دیواری، ایستاده و پایه‌دار وجود دارند.

بنابراین استندهای فلزی را از جنبه‌های مختلفی می‌توان دسته‌بندی کرد؛ این استندها جزء مواردی هستند که در دکوراسیون فضاهای مسکونی، اداری، تجاری و… کاربرد دارند و نوعی ویترین مقاوم و با دوام محسوب می‌شوند.

استند مدرن

استندهای مدرن را امروزه در اکثر خانه‌ها، بوتیک‌ها، فروشگاه‌ها، گالری‌ها، دفاتر کاری، مراکز آموزشی، سالن‌های مختلف، مطب‌ها، کلینیک‌ها و… می‌توانید ببینید چراکه یک ویترین، شیک ساده و مدرن محسوب می‌شوند.

این استندها می‌توانند چوبی، فلزی و یا ترکیبی از متریال‌های مختلف باشند اما سادگی و ظرافت ویژگی مشترک تمام استندهای مدرن است؛ تنوع سایز و مدل در این استندها و داشتن انواع مدل دیواری، آویز، پایه‌دار و ایستاده باعث شده است که در هر فضایی قابل استفاده باشند.

شما می‌توانید از انواع استند جدا از جنبه دکوراتیو و تزئینی که داشته برای قرار دادن وسایل شخصی و حتی کاری خود (در سالن‌های زیبایی، کلینیک‌ها و…) استفاده کنید.

استند چوب و فلز

همانطور که گفتیم ترکیب چوب و فلز یک ترکیب شیک و محبوب در طراحی و تولید المان‌های مختلف است؛ در مورد استندها نیز استند چوب و فلز را می‌توان جزء المان‌های شیک و مدرن معرفی کرد.

این استندها عموما به شکل ایستاده با طبقه‌های متعدد تولید می‌شوند که فریم اصلی و مدل طبقه‌ها می‌تواند طراحی ساده یا خلاقانه‌ای داشته باشد اما بطور کل مدل‌های مینیمال و مدرن این استندها متداول‌تر هستند.

شما می‌توانید از این نوع استند همزمان برای نگهداری گل‌های آپارتمانی، کتاب‌ها و مجله‌ها، مجسمه‌ها و وسایل دکوری، قاب‌عکس‌های خانوادگی و تزئینی، ظروف زینتی و حتی لوازم شخصی استفاده کنید.

انواع استند چوبی

استندهای چوبی از هرنظر تنوع کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ این استندها از انواع چوب طبیعی و ام‌دی‌اف تولید می‌شوند که این مسئله باعث شده این المان رنج قیمتی گسترده‌ای داشته باشد و بتوانید با هر میزان بودجه‌ای نمونه مناسب آن را تهیه کنید.

استندهای چوبی می‌توانند کوچک با کاربردهای ظریف و رومیزی یا بزرگ و در نقش یک کتابخانه یا ویترین چندکاره عمل کنند و شما می‌توانید برحسب سایز و مدل این استندها را در آشپزخانه، پذیرایی، اتاق‌خواب، نشیمن و حتی قسمت‌های ورودی قرار دهید.

استندهای چوبی نیز می‌توانند شامل انواع آویز، دیواری، ایستاده و پایه‌دار باشند؛ این استندها می‌توانند طراحی‌های بسیار متنوعی داشته باشند و از این نظر کمترین میزان محدودیت را دارند به شکلی می‌توانند شامل مدل‌های کلاسیک، مدرن، دفرمه و… باشند.

تولید استند فلزی

تولید استندهای فلزی در چندسال اخیر رونق بیشتری پیدا کرده است چراکه کاربرد این استندها از فضاهای تجاری و فروشگاه‌ها به عنوان فضای چیدمان لوازم مصرفی، به فضاهای مسکونی، اداری، کاری و… به عنوان یک المان تزئینی گسترش پیدا کرد.

امروزه این استندها را از انواع فلزات و آلیاژها تولید می‌کنند و هرچقدر که فلز سنگین‌تری در این زمینه استفاده شود وزن استند به مراتب بالاتر خواهد بود اما مقاومت آن نیز در برابر تحمل وزن بیشتر می‌شود.

تولید این استندها از نظر سبک، مدل، طرح و سایز براساس هدف استفاده پیش می‌رود و استندهای دکوری نیز امروزه جزء استندهای فلزی هستند که تقاضای بالایی در بازار داشته و بسیار کاربردی هستند.

دقت داشته باشید که مصنوعات فلزی ازجمله استندهایی که جنبه ویترینی و دکوری دارند باید توسط تولیدکنندگان حرفه‌ای و توسط ابزار تخصصی تولید شوند تا از این متریال سخت یک محصول با ظرافت ساختاری بالا تولید شود.

تولید کننده استند فلزی

باتوجه به کاربرد گسترده و محبوبیت بالایی که استندهای فلزی دارند، امروزه تولید‌کننده‌های بسیاری در این زمینه فعالیت داشته و محصولات خود را تحت عنوان برندهای مختلف روانه بازار می‌کنند.

آنچه مسلم است تمامی این تولید‌کننده‌ها از متریال‌های مرغوب استفاده نمی‌کنند و حتی بسیاری از آن‌ها پروسه تولید حرفه‌ای ندارند؛ به همین دلیل استندهای تولیدشده توسط آن‌ها از کیفیت فیزیکی و ظرافت ساختاری لازم برخوردار نیستند.

این درحالی است جدا از مسئله کیفیت و دوام، استندهای فلزی نیز با هر کاربرد و هدف استفاده‌ای باید از نظر بصری ظرافت و زیبایی لازم را داشته باشند چراکه به نوعی ویترین و معرض نمایش هستند.

بنابراین در مورد خرید انواع استند ازجمله استندهای فلزی، چوبی و… حتما به برندهای مطرح و مراکز معتبر تولید مراجعه کرده تا بتوانید در تنوع بالای محصولات آن‌ها حق انتخاب گسترده‌ای داشته باشید.