HigerChoob.com - لوگو هیگر چوب

میز تلویزیون چوبی مدرن MT 220


HigerChoob.com - میز تلویزیون چوبی مدرن
HigerChoob.com – میز تلویزیون چوبی مدرن

میز تلویزیون چوبی مدرن هیگرچوب کد MT 220 ، محصول جدید ، مدرن و مینیمال هیگرچوب در دسته میز تلویزیون است. این میز تلویزیون جذاب ، با ظاهر زیبایی که دارد ، نیاز شما را حتی برای خرید آبجکت های دکوری نیز رفع میکند ! چرا که به خودیِ خود دیزاین منزلتان را زیبا می‌کند. میز تلویزیون مدرن MT 220 که ست کنسول آن قبل تر در سایت با عنوان کنسول چوبی مدرن KO220 قرار گرفته است ، محصولی است که علاوه بر زیبایی و کاربردی که دارد ، کیفیت بسیار مناسبی هم دارد. این کیفیت که در محصولات هیگرچوب برای شما همیشه وجود داشته است ، این بار با استفاده از چوب راش درجه یک در ساخت این میز تلویزیون به ارمغان آمده است.

برای بزرگنمایی تصاویر گالری ، روی آنها کلیک کنید.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که همانند دیگر محصولات هیگرچوب ، دست شما در انتخاب سایز و رنگ بندی این میز تلوزیون نیز باز است و میتوانید بر اساس فضای منزل و سایز تلویزیون خود این محصول را سفارش دهید. همچنین میتوانید با ست کردن این میز با کنسولِ آن ، دیزاین و دکوراسیون مدرن و بسیار زیبایی را به سادگی هرچه تمام تر در منزل خود پیاده کنید.

مشخصات و قیمت میز تلویزیون چوبی مدرن MT220 :

طول  180 سانتی متر
عرض  45 سانتی متر
ارتفاع  55 سانتی متر
متریال MDF و چوب راش درجه یک
قیمت لطفا قیمت را استعلام کنید

جهت استعلام موجودی و یا هرگونه سوال دیگر درباره محصولات هیگرچوب و این میز تلویزیون ، که با کد MT 220 قابل استعلام است ، کافی است با شماره های زیر تماس گرفته و کد/نام محصول را اعلام نمایید.

بسیاری محصولات دیگر در درسته بندی های متنوع و ایده های طراحی داخلی و… در پیج اینستاگرام هیگرچوب موجود است.
از دیگر محصولات هیگرچوب در دسته بندی میز تلویزیون نیز دیدن نمایید.