HigerChoob.com - لوگو هیگر چوب

میز تلویزیون مدرن Stella


HigerChoob.com - میز تلویزیون مدرن Stella
HigerChoob.com – میز تلویزیون مدرن Stella

میز تلویزیون مدرن Stella ، متناسب منازلی است که از دیزاین مدرن و مینیمال استفاده میکنند. میز تلویزیون استلا با تمام میز های مشابه که دیده اید تفاوت دارد ؛ این تفاوت ها در طراحی پترن ها ، ظاهر ، کشو ، دستیگره و.. مشهود است اما شاید بتوان اصلی ترین تفاوت آن را در پایه های آن دانست! به پایه ها توجه کنید که چه ظاهر جذاب مینیمالیستی و مدرنی دارند. خطوط عمودی پایه ها با خطوط بین درب ها که دستگیره ها را به دونیم کرده است ؛ این هماهنگی در دیزاین و پترن های این میز تلویزیون ، اتفاقی نیست.

HigerChoob.com - میز تلویزیون مدرن Stella
HigerChoob.com – میز تلویزیون مدرن Stella

هرچند که همانند همه‌ی محصولات هیگرچوب ، دست شما در انتخاب رنگ و سایز میز تلویزیون استلا کاملا باز است ، اما ترکیب رنگ سفید MDF و استیل ، جذابیتی بی نظیر برای شما به ارمغان می آورد. ما در هیگر برای برآورده کردن نیاز شما و جلب رضایت حداکثری‌تان ، از بهترین متریال اولیه استفاده کرده ایم. این میز تلویزیون با استفاده از MDF هایگلاس AGT ترکیه همراه با استیل درجه یک ساخته شده است. تنها زیبایی برای یک محصول خوب کافی نیست ، بلکه این کیفیت است که به زیبایی ارزش میدهد و ما قبل از هرچیز ، کیفیت را برای شما به ارمغان آورده ایم تا سالیان سال خیالتان از یک میز تلویزیون زیبا ، مدرن ، مستحکم و با دوام راحت باشد.

مشخصات و قیمت میز تلویزیون مدرن Stella :

طول  190 سانتی متر
عرض  45 سانتی متر
ارتفاع  55 سانتی متر
متریال MDF هایگلاس AGT ترکیه و استیل
قیمت لطفا قیمت را استعلام کنید

جهت استعلام موجودی و یا هرگونه سوال دیگر درباره محصولات هیگرچوب و این میز تلویزیون ، که با نام استلا (Stella) قابل استعلام است ، کافی است با شماره های زیر تماس گرفته و کد/نام محصول را اعلام نمایید.

بسیاری محصولات دیگر در درسته بندی های متنوع و ایده های طراحی داخلی و… در پیج اینستاگرام هیگرچوب موجود است.
از دیگر محصولات هیگرچوب در دسته بندی میز تلویزیون نیز دیدن نمایید.