میز تلویزیون جدید سفید مدل الیزه


HigerChoob.com - میز تلویزیون جدید سفید کد MT 56
HigerChoob.com – میز تلویزیون جدید سفید الیزه

میز تلویزیون جدید سفید رنگ هیگرچوب ، محصولی بی نظیر برای کسانی که رنگ سفید و روشن در دیراین منزل را میپسندند. این میز تلویزیون مدرن ، با طراحی بسیار زیبا و خاص ، پایه های جذاب و منحصر بفرد ، قطعا انتخابی بی نظیر برای یک خانه مدرن می باشد.

HigerChoob.com - میز تلویزیون جدید سفید کد MT 56
HigerChoob.com – میز تلویزیون الیزه

اگر شما هم جز آن دسته از کسانی هستید که محصولات تیره رنگ را نمی پسندید و از طراحی تکراری و قدیمی محولات با رنگ های روشن خسته شده اید، این میز تلویزیون هیگرچوب شما را به وجد خواهد آورد. استفاده از رنگ بسیار زیبا و جذاب در کنار پایه های فلزی ، نقشی بی بدیل در زیبایی منزل شما خواهد داشت. استفاده از متریال درجه یک در کنار طراحی زیبا و مدرن ، مطابق با سلیقه شما ، میز الیزه را به محصولی ویژه تبدیل میکند که در کنار زیبایی ، طول عمر و کیفیت را نیز برای شما به ارمغان می آورد.

با دنبال کردن صفحه هیگرچوب در اینستاگرام ، از تخفیف ها ، جشنواره ها و محصولات جدید ، زودتر از دیگران با خبر شوید و از تخفیف ویژه دنبال کنندگان اینستاگرام هیگرچوب بهره مند شوید.

صفحه اینستاگرام هیگرچوب

مشخصات و قیمت میز تلویزیون الیزه:

طول 180 سانتی متر
عرض 45 سانتی متر
ارتفاع 55 سانتی متر
متریال MDF هایگلاس AGT و استیل
قیمت لطفا قیمت را استعلام کنید

جهت استعلام موجودی و یا هرگونه سوال دیگر درباره محصولات هیگرچوب و میز تلویزیون Elizeh، کافی است با شماره های زیر تماس گرفته و نام محصول را اعلام نمایید. و یا از طریق واتس اپ با بخش فروش هیگرچوب ارتباط برقرار کنید.

همچنین از مدل های دیگر در صفحه محصولات و صفحه اینستاگرام هیگرچوب دیدن نمایید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.