HigerChoob.com - لوگو هیگر چوب

سرویس خواب چوبی پلیت


HigerChoob.com - سرویس خواب چوبی پلیت
HigerChoob.com – سرویس خواب چوبی پلیت

سرویس خواب چوبی ای که در اتاق خود قرار میدهید، علاوه بر زیبایی و همخوانی با دکوراسیون اتاق خوابتان، باید از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد. کیفیت خواب شما در طولانی مدت، همانقدر که به تشکی روی آن می خوابید بستگی دارد، به تخت خوابتان نیز وابسته است ! سرویس خواب چوبی پلیت، ساخته شده از بهترین MDF، مخمل و فلز این مهم را برایتان به ارمغان می آورد. تصاویر گالری زیر را مشاهده کنید…

 برای بزرگنمایی تصاویر گالری ، روی آنها کلیک کنید.

سرویس Pelit همانطور که مشاهده میکنید، شامل تخت خواب، پاتختی، میز آرایش و کمد ریلی است. طراحی این اجزا به گونه ای بوده است که در کنار یکدیگر قرار بگیرند و تکمیل کننده زیبایی هم باشند و زیبایی خاصی به اتاق خواب شما ببخشند. البته که شما به سادگی میتوانید هر یک از اجزای این سرویس خواب را بصورت مجزا تهیه کنید. و یا حتی هر یک از آن ها را با وسایل فعلی اتاق خوابتان ست کنید، چرا که دست شما در انتخاب رنگ و ابعاد این محصول کاملا باز است و میتوانید سفارشی سازی کاملی روی این سرویس خواب انجام دهید.

 برای بزرگنمایی تصاویر گالری ، روی آنها کلیک کنید.

عکس هایی که در گالری بالا مشاهده میکنید، تماما تصاویر واقعی محصول است که بصورت اختصاصی در شوروم هیگر گرفته شده است.

متریال به کار رفته در این محصول، پارچه مخمل ، MDF و فلز با رنگ کوره ای الکترواستاتیک است تا خیال شما را سالیان سال از بابت کیفیت و کارایی مناسب راحت کند.

مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی پلیت :

تخت:

ابعاد تشک 200×160 سانتی متر
ارتفاع تاج 120 سانتی متر

میز آرایش:

طول 125 سانتی متر
عرض 45 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر

پاتختی :

طول 55 سانتی متر
عرض 45 سانتی متر
ارتفاع 43 سانتی متر
قیمت لطفا قیمت را استعلام کنید

جهت استعلام موجودی و یا هرگونه سوال دیگر درباره محصولات هیگرچوب و سرویس Pelit ، کافی است با شماره های زیر تماس گرفته و نام محصول را اعلام نمایید. و یا از طریق واتس اپ با بخش فروش هیگرچوب ارتباط برقرار کنید.

همچنین از مدل های دیگر سرویس خواب در صفحه محصولات و صفحه اینستاگرام هیگرچوب دیدن نمایید.