HigerChoob.com - لوگو هیگر چوب

سرویس خواب چوبی روما


HigerChoob.com - سرویس خواب چوبی روما
HigerChoob.com – سرویس خواب چوبی روما

سرویس خواب چوبی روما ، ساخته شده از بهترین متریال و ظرافت در طراحی و اجرا، میتواند یک انتخاب شیک و لاکچری برای شما باشد. استفاده از چوب و حتی طرح چوب در المان های اتاق خواب، دیزاین و دکوراسیون اتاق را از یکنواختی خارج میکند. کافی است کنار این سرویس خواب مدرن و زیبا، یک گلدان با گل طبیعی قرار دهید تا ببینید چطور طراوت و تازگی بی نظیری را برایتان به ارمغان می آورد. تصاویر زیر را که همگی در شوروم هیگر بصورت اختصاصی عکاسی شده است را تماشا کنید …

 برای بزرگنمایی تصاویر گالری ، روی آنها کلیک کنید.

سرویس خواب جذاب و چشم نواز ROMA علاوه بر ظاهر زیبا، از کیفیت بالایی نیز برخوردار است، بعنوان مثال در گالری تصاویر به قسمت های چرمی تاج تخت و نشیمن میز آرایش توجه کنید. یا حتی به رنگ قسمت های فلزی سرویس خواب مثل پایه ها و دستگیره ها دقت کنید، کیفیت بالای این بخش ها به علت رنگ کوره ای الکترواستاتیک است که به خوبی در تصاویر نیز پیداست. ما در هیگر وظیفه خود میدانیم بهترین ها را برای شما مهیا کنیم چرا که شما سزاوار بهترین ها هستید. در زیر مشخصات دقیق این سرویس خواب ذکر شده است، البته شما میتوانید این سرویس شیک و زیبا را در ابعاد و همچنین رنگ دلخواه خود سفارش دهید.

مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی روما :

تخت:

ابعاد تشک 200×160 سانتی متر
ارتفاع تاج 120 سانتی متر

پاتختی :

طول 55 سانتی متر
عرض 45 سانتی متر
ارتفاع 40 سانتی متر

میز آرایش:

طول 140 سانتی متر
عرض 45 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر

قاب آینه:

طول 100 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر

نشیمن:

طول 50 سانتی متر
عرض 30 سانتی متر
ارتفاع 45 سانتی متر
قیمت لطفا قیمت را استعلام کنید

جهت استعلام موجودی و یا هرگونه سوال دیگر درباره محصولات هیگرچوب و سرویس خواب چوبی روما، کافی است با شماره های زیر تماس گرفته و نام محصول را اعلام نمایید. و یا از طریق واتس اپ با بخش فروش هیگرچوب ارتباط برقرار کنید.

همچنین از مدل های دیگر سرویس خواب در صفحه محصولات و صفحه اینستاگرام هیگرچوب دیدن نمایید.