HigerChoob.com - لوگو هیگر چوب

سرویس خواب مدرن برتا پلاس


HigerChoob.com - سرویس خواب مدرن برتا پلاس
HigerChoob.com – سرویس خواب مدرن برتا پلاس

سرویس خواب مدرن برتا پلاس یا همان Beretta Plus ، مدل رده بالای سرویس خواب مدرن Beretta است. طراحی خیره کننده و مدرن این سرویس خواب ، مساله ای است که هر بیننده در اولین نگاه متوجه آن میشود. حس لوکس بودن ، منحصر بفرد بودن ، زیبایی ، کیفیت اعلاء و راحتی ، با نگاه کردن به این سرویس خواب برای شما تداعی می شود. که البته باید بگوییم اشتباه نمی کنید ! زیرا برتا پلاس تمامی این موارد را دارا است و خیال شما را از هر جنبه و از هر لحاظ راحت می کند. این سرویس خواب ، همانند برادر کوچکتر خود ، مدل Beretta ، با ست کنسول و میز تلویزیون برای شما عزیزان قابل سفارش است. کنسول و میز TV ای که از همان ابتدا برای همین مجموعه و با همان زبان طراحی یکسان ساخته و پرداخته شده اند.

برای بزرگنمایی تصاویر گالری ، روی آنها کلیک کنید.

هیگرچوب همواره برای جلب رضایت حداکثری شما سفارش دهندگان و مشتریان عزیز و گرانقدر ، در کنار طراحی چشم نواز و دقت و وسواس بسیار زیاد در حین اجرا و ساخت محصولات ، از بهترین متریال ممکن و مناسب برای هر محصول استفاده کرده است. این عوامل ، باعث میشود تا شما در طول سالیان متمادی ، یک محصول با کیفیت در اختیار داشته باشید و خیالتان از طول و سلامت آن راحت باشد. در بخش های مختلف محصولات خانواده Beretta Plus از مخمل ، MDF AGT ترکیه و استیل 304 اعلاء استفاده شده است. مشخصات دقیقتر هر محصول را جدول مشخصات مشاهده کنید.

مشخصات و قیمت سرویس خواب مدرن برتا پلاس :

تخت 200×160:

طول 200 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
متریال پارچه مخمل

میز آرایش:

طول 120 سانتی متر
عرض 45 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
متریال AGT MDF ترکیه

پاتختی :

طول 55 سانتی متر
عرض 45 سانتی متر
ارتفاع 40 سانتی متر
متریال AGT MDF ترکیه
قیمت لطفا قیمت را استعلام کنید

جهت استعلام موجودی و یا هرگونه سوال دیگر درباره محصولات هیگرچوب و سرویس خواب Beretta Plus ، کافی است با شماره های زیر تماس گرفته و کد محصول را اعلام نمایید. و یا از طریق واتس اپ با بخش فروش هیگرچوب ارتباط برقرار کنید.

همچنین از مدل های دیگر سرویس خواب در صفحه محصولات و صفحه اینستاگرام هیگرچوب دیدن نمایید.