HigerChoob.com - لوگو هیگر چوب

ست میز تلویزیون و کنسول الگانت


HigerChoob.com - ست الگانت - میز تلویزیون
HigerChoob.com – ست الگانت – میز تلویزیون

ست میز تلویزیون و کنسول در خانه، قطعا یکی از تاثیر گذارترین عناصر طراحی داخلی و دکوراسیون شما خواهد بود. به همین جهت است که ست الگانت را برای شما در نظر گرفته ایم. این ست میز تلویزیون و کنسول از مجموعه محصولات الگانت است که پیش تر سرویس خواب مدرن الگانت از این مجموعه منتشر شده بود. یک ست تمام عیار که همگی از زمان طراحی با هم جفت و جور شده اند، میتواند زیبایی منزل شما را تضمین کند.

 برای بزرگنمایی تصاویر گالری ، روی آنها کلیک کنید.

مجموعه کامل الگانت شامل محصولات بیشتری است. برخی از این محصولات تا به الان روی سایت هیگرچوب منتشر شده اند و باقی آنها نیز به زودی به وب سایت اضافه خواهند شد. البته شما مینوانید از طریق دکمه واتس اپ که در همین صفحه مشاهده میکنید، با بخش فروش ارتباط برقرار کنید و هریک از محصولات دیگر مجموعه الگانت را هم سفارش دهید. ست میز تلویزیون و کنسول الگانت همانطور که از طراحی بسیار عالی و به روز بهره میبرد، در مراحل ساخت و متریال نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد. متریال به کار رفته در این ست، MDF هایگلاس AGT و فلز با رنگ کوره ای الکترواستاتیک است.

شایان ذکر است که همانند تمام محصولات هیگر، شما میتوانید این محصول را نیز در رنگ و همچنین ابعادی که مد نظر دارید سفارش دهید.

مشخصات و قیمت ست میز تلویزیون و کنسول ELEGANT :

میز تلویزیون:

طول  200 سانتی متر
عرض  45 سانتی متر
ارتفاع  50 سانتی متر
قیمت لطفا قیمت را استعلام کنید

کنسول:

طول  200 سانتی متر
عرض  45 سانتی متر
ارتفاع  80 سانتی متر
قیمت لطفا قیمت را استعلام کنید

کنسول چهار درب ایستاده:

طول  120 سانتی متر
عرض  45 سانتی متر
ارتفاع  150 سانتی متر
قیمت لطفا قیمت را استعلام کنید

جهت استعلام موجودی و یا هرگونه سوال دیگر درباره محصولات هیگرچوب و این میز تلویزیون و کنسول، که با نام الگانت قابل استعلام است، کافی است با شماره های زیر تماس گرفته و کد/نام محصول را اعلام نمایید.

بسیاری محصولات دیگر در درسته بندی های متنوع و ایده های طراحی داخلی و… در پیج اینستاگرام هیگرچوب موجود است.
از دیگر محصولات هیگرچوب در دسته بندی میز تلویزیون و کنسول نیز دیدن نمایید.