سرویس خواب ZEBRA


higerchoob.com - NEW سرویس خواب زبرا - دکور جدید

در اینکه سرویس خواب زبرا یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین های هیگر بوده است، شکی نیست. اما همیشه فرصت برای بهتر شدن، هست ! تخت جدید زبرا، با طراحی کاملا متفاوت و مخصوص دیزاین های مینیمال و مدرن به روز شده است. استفاده از متریال چرم و پارچه در کنار بهترین ام دی اف ابر و بادی موجود در ایران، زبرا را تبدیل به یکی از با کیفیت ترین ها در نوع خود کرده است.

اگر قصد خرید سرویس خواب دو نفره جدیدی دارید که هم ظاهر جذابی داشته باشد و هم از همه نظر تکمیل باشد، سرویس خواب Zebra احتمالا همان گزینه ای است که دنبالش هستید. سرویس زبرا که شامل تخت خواب، پاتختی،میز آرایش و فایل است، بخش بسیار زیادی از نیازهای شما در مبلمان اتاق خوابتان رفع میکند. طراحی مدرن و استفاده خلاقانه از فلز در کنار چوب، ظاهر بسیار زیبایی برای زبرا خلق کرده است که مشابه آن را در کمتر جایی میتوان پیدا کرد.

تصاویر زیر که در شوروم هیگر بصورت اختصاصی ثبت شده اند را ببینید و از زیبایی این سرویس خواب لذت ببرید …

سرویس خواب زبرا با تخت ورژن یک(لمسه)

HigerChoob.com - خرید سرویس خواب دو نفره زبرا
HigerChoob.com – خرید سرویس خواب دو نفره زبرا

 برای بزرگنمایی تصاویر گالری ، روی آنها کلیک کنید.

سرویس خواب زبرا، در ابعاد استاندارد طراحی و ساخته شده است، با این حال دست شما در انتخاب موارد بسیار زیادی در طراحی این سرویس خواب باز است. میتوانید ابعاد دلخواه خود را سفارش دهید و با خیال راحت همان رنگی را که به دکوراسیون اتاقتان می آید برای سرویس خوابتان انتخاب کنید، هیگر باقی کار ها را برای شما انجام خواهد داد. در جدول زیر مشخصات و ابعاد استاندارد و پیش فرض سرویس خواب آمده است.

مشخصات و قیمت سرویس خواب دو نفره ZEBRA :

تخت:

ابعاد تشک 200×160 سانتی متر
ارتفاع تاج 110 سانتی متر

میز آرایش:

طول 110 سانتی متر
عرض 40 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر

پاتختی :

طول 60 سانتی متر
عرض 40 سانتی متر
ارتفاع 45 سانتی متر

فایل :

طول 65 سانتی متر
عرض 40 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
قیمت خرید از هیگرهوم

جهت استعلام موجودی و یا هرگونه سوال دیگر درباره محصولات هیگرچوب و سرویس Zebra ، کافی است با شماره های زیر تماس گرفته و نام محصول را اعلام نمایید. و یا از طریق واتس اپ با بخش فروش هیگرچوب ارتباط برقرار کنید.

همچنین از مدل های دیگر سرویس خواب در صفحه محصولات و صفحه اینستاگرام هیگرچوب دیدن نمایید.

higerchoob.com - سرویس خواب زبرا - دکور جدید
higerchoob.com – سرویس خواب زبرا – دکور جدید