HigerChoob.com - لوگو هیگر چوب

تشک رویا بونل 5 + تضمین کیفیت 3 ساله


HigerChoob.com - تشک رویا بونل 5 عکس1
HigerChoob.com – تشک رویا بونل 5 عکس1

تشک رویا بونل 5 یکی از محصولات ویژه این شرکت می باشد که شما مشتریان عزیز هیگرچوب میتوانید آن را با تخفیف ویژه سفارش دهید. این محصول دارای ضمانت کیفیت 3 ساله می باشد. ارتفاع این تشک 19 سانتی متر می باشد که دقیقا در رنج استاندارد این نوع محصولات است و خواب با کیفیتی برای شما به ارمغان می آورد.

توصیه میکنیم اگر اطلاعاتتان درباره انواع تشک تکمیل نیست و نیاز به مشاوره در این حوزه دارید ، دو مقاله راهنمایی خرید تشک1 و مقاله چطور یک تشک مناسب بخریم؟ در وب سایت هیگرچوب را مطالعه نمایید و با انواع تشک ها آشنا شوید.

HigerChoob.com - تشک رویا بونل 5 عکس2
HigerChoob.com – تشک رویا بونل 5 عکس2

تشک های فنری:
در سراسر جهان، تشک های فنری به عنوان یک پدیده در دنیای محصولات خواب به شمار می آیند. این تشکها به لحاظ راحتی یکی از پرطرفدارترین انواع تشک در دنیا می باشند. تشکهای فنری رویا با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز دنیا در انواع و مدلهای مختلف تولید می شوند. اسکلت این تشکها از فنرهای بافته شده و متصل به هم تشکیل شده است. از این رو بسیار مقاوم و بادوام هستند نحوه ساخت و بافت اسکلت فنری این تشکها به گونه ای است که وزن بدن را به صورت یکسان در تمام سطح تشک تقسیم می کند. این تشکها نسبت به تشکهای فنر منفصل سفت تر هستند. در ضمن تشکهای این گروه برای افراد با وزن بالاتر مناسبتر است. تشکهای فنری رویا محصولاتی هستند که شما با آرام گرفتن بر آنها بعد از یک روز پرکار، خوابی شیرین را تجربه کرده و روز بعد را با انرژی تمام آغاز می نمایید.

مشخصات و قیمت تشک رویا بونل 5 با گارانتی 3 ساله :

مدل  قیمت (تومان)
بونل 5  – 90 در هیگرهوم ببینید
بونل 5  – 100 در هیگرهوم ببینید
بونل 5  – 120 در هیگرهوم ببینید
بونل 5  – 140 در هیگرهوم ببینید
بونل 5  – 160 در هیگرهوم ببینید
بونل 5  – 180 در هیگرهوم ببینید
بونل 5  – 200 در هیگرهوم ببینید
بونل 5 نوجوان 180×80 – گارانتی 2 ساله در هیگرهوم ببینید

جهت استعلام موجودی و یا هرگونه سوال دیگر درباره محصولات هیگرچوب کافی است با شماره های زیر تماس گرفته و کد یا نام محصول را اعلام نمایید.

09122464632

02177276580

همچنین از محصولات دیگر هیگرچوب در صفحه محصولات و صفحه اینستاگرام هیگرچوب دیدن نمایید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.