آینه کنسول مدرن چوبی آلوین


HigerChoob.com - آینه کنسول مدرن چوبی KO 240 / آلوین
HigerChoob.com – آینه کنسول مدرن چوبی KO 240 / آلوین

آینه کنسول مدرن چوبی وسیله ای است که در کمتر منزلی کاربرد و طرفدار پر و پا قرص خود را نداشته باشد. حتی اگر جنبه کاربرد آن را هم در نظر نگیریم ، از نظر زیبایی و دکوراسیون نیز قطعا طرفداران خود را دارد. کنسول مدرن و شیک ، میتواند وزنه ای در طراحی داخلی منزل شما باشد ، پس لازم است در انتخاب آن دقت کافی داشته باشید و به عناصر طراحی منزلتان توجه کنید. طراحی مدرن کنسول آلوین همراه قاب آینه های زیبای آن، جلوه ای مدرن و مینیمال به فضای خانه شما خواهد بخشید. تصاویر گالری زیر که مشاهده میکنید، همگی توسط تیم هیگر بصورت اختصاصی عکاسی شده اند تا دید واقعی و درستی ازکنسول در منزل خود داشته باشید.

 برای بزرگنمایی تصاویر گالری ، روی آنها کلیک کنید.

همچنین می‌توانید کنسول جذاب و زیبای آلوین را با ست کامل در منزل خود استفاده کنید. ست آلوین که در مجموع شامل، میز تلویزیون چوبی آلوین و سرویس خواب می‌باشد، هماهنگی بسیار زیادی در دیزاین شما ایجاد می‌کند. هیگر علاوه بر زیبایی ، همیشه به رضایت شما از کیفیت و ساخت محصولات خود نیز توجه بسیار دارد ؛ به همین جهت است که این قاب آینه و کنسول جذاب با بهترین مواد اولیه، شامل MDF ضد خش و چوب راش سوپر گرجستان، ساخت و پرداخت شده است. پس خیالتان از بابت کیفیت و طول عمر آن راحت ! همانند همیشه دست شما در انتخاب رنگ بندی و ابعاد محصول کاملا باز است.

   

مشخصات و قیمت آینه کنسول مدرن چوبی آلوین :

طول  180 سانتی متر
عرض  45 سانتی متر
ارتفاع  85 سانتی متر
قاب آینه قطر 85 سانتی متر
متریال MDF ضد خش و چوب راش سوپر گرجستان
قیمت در وب سایت فروشگاهی هیگرهوم

جهت استعلام موجودی و یا هرگونه سوال دیگر درباره محصولات هیگرچوب و آینه کنسول آلوین، کافی است با شماره های زیر تماس گرفته و کد/محصول را اعلام نمایید.

بسیاری محصولات دیگر در درسته بندی های متنوع و ایده های طراحی داخلی و… در پیج اینستاگرام هیگرچوب موجود است.
از دیگر محصولات هیگرچوب در دسته بندی کنسول ها نیز دیدن نمایید.