کنسول چوبی مدرن KO220


HigerChoob.com - کنسول چوبی مدرن KO220
HigerChoob.com – کنسول چوبی مدرن KO220

کنسول چوبی مدرن KO220 ، جدید ، زیبا ، کاربردی و بسیار جذاب است. این کنسول چوبی چشم نواز که در کنار ست میز تلویزیون در لیست محصولات هیگرچوب قرار گرفته است ، با ظاهر متفاوت و زیبایی که دارد ، قطعا چشم هر بیننده ای را به خود خیره میسازد. دیزاین های مینیمال و مدرن چند سالی است که در ایران مورد توجه قرار گرفته است و هیگرچوب در سالیان اخیر ، برای شما که طرفدار طراحی ، دیزاین و محصولات مدرن و مینیمال هستید ، همواره بهترین پیشنهاد ها را داشته است. کنسول KO220 محصولی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت ، برای جزئیات بیشتر عکس های زیر را به نظاره بنشینید.

برای بزرگنمایی تصاویر گالری ، روی آنها کلیک کنید.

البته ناگفته باقی نماند که تمام نکات مثبت این کنسول تنها در ظاهر مدرن آن و فضای جادار و کاربردی بودنش جمع نمی شود. هیگرچوب برای اطمینان خاطر شما از کیفیت این محصول ، بهترین متریال و مواد اولیه درجه یک را در ساخت آن به کار برده است تا شما از هر بابت خیالتان راحت باشد. این کنسول ساخته شده از MDF و چوب راش درجه یک می باشد. همانند همیشه ابعاد و رنگ محصولات هیگر ، طبق نظر و سلیق شما قابل تغییر است.

مشخصات و قیمت کنسول چوبی مدرن KO220 :

طول  180 سانتی متر
عرض  45 سانتی متر
ارتفاع  85 سانتی متر
متریال MDF و چوب راش درجه یک
قیمت لطفا قیمت را استعلام کنید

جهت استعلام موجودی و یا هرگونه سوال دیگر درباره محصولات هیگرچوب و این کنسول چوبی ، که با کد KO 220 قابل استعلام است ، کافی است با شماره های زیر تماس گرفته و کد/نام محصول را اعلام نمایید.

بسیاری محصولات دیگر در درسته بندی های متنوع و ایده های طراحی داخلی و… در پیج اینستاگرام هیگرچوب موجود است.
از دیگر محصولات هیگرچوب در دسته بندی کنسول ها نیز دیدن نمایید.