نکات مهم خرید میز عسلی با چوب راش

نکات مهم خرید میز عسلی با چوب راش

Higerchoob.com - میز عسلی با چوب راش

دلیل محبوبیت میز عسلی با چوب راش چیست؟

مزایای میز عسلی با چوب راش چیست؟ مهمترین ویژگی میز عسلی با چوب راش چیست که آنرا از دیگر میزعسلی ها متمایز میکند.  همانطور که می‌دانید میز عسلی به عنوان یک المان کاربردی و تا حدودی دکوری در کنار سرویس مبلمان جایگاه ثابت خود را پیدا کرده است. این میز نقش مهمی در تکمیل سرویس مبلمان و پذیرایی از مهمان دارد.

هرچقدر که سرویس مبلمان بزرگ‌تر و تعداد مبل‌های آن بیشتر باشد استفاده از عسلی‌ها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. این نوع میز نیز از نظر جنس، طرح، مدل، سبک، سایز، رنگ و… انواع مختلفی دارد.

عسلی تولیدشده از چوب راش را می‌توان به عنوان یکی از پراستفاده‌ترین انواع میز عسلی معرفی کرد. در واقع ویژگی‌های مثبت این المان باعث محبوبیت آن شده است.

چرا میز عسلی راش؟

همانطور که گفتیم در بین تنوع بالای میزهای عسلی، میزهای راش به دلیل ویژگی‌های مثبت خود در بسیاری از مواقع اولین انتخاب خریداران هستند. ازجمله این ویژگی‌های مثبت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

زیبایی طبیعی

چوب راش دارای رنگ گرم و بافتی زیبا است که به هر فضایی صمیمیت، لطافت و اصالت می‌بخشد. رگه‌های چوب راش، طرح‌های طبیعی منحصر به فردی را ایجاد می‌کنند که هر میز را به یک اثر هنری تبدیل می‌کند. بنابراین عسلی‌های چوب راش جزء میزهای لوکس، زیبا و گیرا محسوب می‌شوند.

استحکام و دوام

چوب راش جزء سخت‌ترین و مقاوم‌ترین انواع چوب طبیعی است. میزهای ساخته شده از این چوب در برابر شرایط و عوامل محیطی نامطلوب مانند ضربه، فشار، خراش، رطوبت و تغییرات دمایی بسیار مقاوم بوده و به راحتی دچار خرابی نمی‌شوند.

سازگاری با انواع دکوراسیون

انعطاف بالای چوب راش در طراحی باعث شده که میزهای عسلی راش مطابق با سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی ازجمله کلاسیک، نئوکلاسیک، مینیمال، مدرن و… قابل تولید باشند. شما نیز می‌توانید با انتخاب سبک، طرح، مدل و رنگ مناسب، میز عسلی را با سایر عناصر دکوراسیون منزل خود هماهنگ کنید.

ماندگاری بالا

دوام کیفیت چوب راش باعث شده است که با مراقبت مناسب، میز عسلی چوبی راش سال‌ها برای شما کار کند و همچنان زیبایی خود را حفظ کند. همچنین در صورت آسیب، بازسازی و تعمیر این میزها معمولا راحت است.

تنوع طرح، مدل و سایز

چوب راش ازنظر قابلیت ابزارخوری و شکل‌پذیری انعطاف بالایی دارد. به همین پتانسیل این چوب برای تولید میز عسلی در طرح‌، مدل و سایزهای مختلف بسیار بالا است. این میزها در مدل‌های پایه‌کوتاه، پایه‌بلند، مربعی، دایره، سه‌گوش، کشودار، ساده، تاشو. پازلی، کمجا و… طراحی و تولید می‌شوند. ازاین‌رو می‌تواند نیاز دکوراسیون‌های مختلف و سلیقه افراد متفاوت را به خوبی پوشش دهند.

هماهنگی با مبلمان

بافت و طیف رنگی چوب راش باعث شده است که میز عسلی‌های تولیدشده از این چوب با انواع مختلف مبلمان ازجمله مبل‌های راحتی، استیل، سلطنتی، مینیمال، اسپرت و… هماهنگی داشته باشد.

قیمت مناسب

میز عسلی با چوب راش نسبت به برخی از دیگر چوب‌های طبیعی در کنار مزایای متعدد از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. به همین دلیل این میزها را باتوجه به بودجه می‌توان در مدل‌های لاکچری تا اقتصادی تهیه کرد.

نکات مهم در هنگام خرید میز عسلی چوبی راش

تشخیص چوب طبیعی راش برای افراد غیرمتخصص ممکن است دشوار باشد. برخی از تولیدکننده‌های سودجو نیز از نمونه تقلبی و بی‌کیفیت این متریال تحت عنوان چوب راش اصل استفاده می‌کنند. ازطرفی کیفیت طراحی و ساخت عسلی نیز بسیار مهم است. بنابراین در خرید و انتخاب این نوع میز به نکات زیر توجه کنید:

کیفیت چوب

اطمینان حاصل کنید که میز عسلی از چوب راش اصل با کیفیت بالا ساخته شده است. چوب باید بدون ترک، پیچ خوردگی، رنگ غیرطبیعی، پوسیدگی و… باشد.

روکش چوب

برخی از میزهای عسلی با روکش چوب راش ساخته شده و بدنه اصلی آن‌ها معمولا از جنس ام‌دی‌اف است. این میزها از نظر قیمت ارزان‌تر هستند اما مسلما کیفیت و دوام کمتری دارند.

نوع اتصال

اتصالات میز عسلی باید محکم و توسط چسب، پیچ و… باکیفیت ایجاد شود تا میز در طول زمان دچار شکستگی، لرزش و لق‌شدگی نشود و ثبات و استحکام لازم را داشته باشد.

مقاوم سازی

اطمینان حاصل کنید که چوب راش مورد استفاده پیش از ساخت عسلی تحت فرآیندهای مقاوم‌سازی قرار گرفته باشد.

طراحی

میز عسلی راش را متناسب با سبک دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.

ابعاد

ابعاد میز عسلی باید متناسب با فضای اتاق و سایز مبلمان انتخاب شود.

تعداد

تعداد میز عسلی با چوب راش باید به تناسب تعداد مبلمان و فاصله‌ آن‌ها از میز جلومبلی انتخاب شود. هرچقدر تعداد مبل‌ها و فاصله آن‌ها از جلومبلی بیشتر باشد به تعداد عسلی بیشتری نیز احتیاج دارید.

مراقبت از میز عسلی چوبی راش

همانطور که می‌دانید چوب‌های طبیعی نسبت به چوب‌های فرآوری‌شده به مراقبت بیشتری نیاز دارند. بنابراین برای حفظ زیبایی و دوام میز عسلی چوبی راش، بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

جلوگیری از تماس مستقیم با آب

تماس مستقیم و طولانی مدت با آب می‌تواند باعث تغییر رنگ و ترک خوردن چوب شود. بنابراین در صورت خیس شدن عسلی سریعا آن را با دستمال خشک کنید.

استفاده از زیر لیوانی

برای جلوگیری از ایجاد رد آب بر روی سطح میز که به سختی پاک می‌شود، همیشه از زیر لیوانی یا دستمال استفاده کنید.

پاک کردن گرد و غبار

به طور مرتب گرد و غبار روی میز را با یک پارچه لطیف که رطوبت کمی دارد پاک کنید.

استفاده از واکس چوب

برای حفظ رطوبت چوب و افزایش درخشندگی آن، می‌توانید هر چند وقت یک بار از واکس چوب استفاده کنید.

جلوگیری از خراش و پوسیدگی

تا جای ممکن از قرار دادن اشیاء نوک تیز و زبر بر روی عسلی چوبی خودداری کنید.

پاک‌کننده مناسب

جهت پاک کردن لکه‌های سرسخت از روی میز عسلی چوب راش فقط از پاک‌کننده مخصوص سطوح چوبی استفاده کنید و از پاک کردن میز با شوینده یا پاک‌کننده‌های شیمیایی قوی خودداری کنید.

جمع بندی

میز عسلی با چوب راش ، یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک میز زیبا، بادوام و کاربردی برای منزل خود هستند. با انتخاب مدل مناسب و مراقبت صحیح، می‌توانید سال‌ها از زیبایی و کیفیت این میز لذت ببرید.

در نظر داشته باشید که با مراجعه به مراکز تولید معتبر نتنها می‌توانید از اصل بود چوب عسلی مطمئن باشید بلکه کاتالوگی متنوعی از سبک‌ها، طرح‌ها، مدل‌ها و… در اختیار شما قرار می‌گیرد. بنابراین باتوجه به سلیقه، بودجه و نیاز خود حق انتخاب گسترده‌ای خواهید داشت.

در اینستاگرام هیگر با ما همراه باشید

نوشتهٔ پیشین
کنسول چوبی با پایه فلزی در دکوراسیون مدرن[+تصاویر مدلهای جدید]