میز جلومبلی مدرن چیست؟[+تصاویر جدید2024]

میز جلومبلی مدرن چیست؟[+تصاویر جدید2024]

Higerchoob.com - میز جلومبلی مدرن

برای انتخاب میز جلو مبلی مدرن به چه نکاتی باید توجه کرد؟

میز جلومبلی مدرن چه ویژگی هایی دارد؟ دلیل پر طرفدار بودن میز جلومبلی مدرن در سالهای اخیر چیست؟ میزهای جلومبلی مدرن در حال حاضر جزء محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین انواع جلومبلی هستند. سادگی و ظرافت این میزها باعث شده است که این نوع میز در کنار سبک‌های مختلف مبلمان قابل استفاده باشد.

جلومبلی‌های مدرن طی دهه‌های گذشته جایگاه ویژه‌ای در دکوراسیون داخلی داشته‌اند و کماکان نیز جزء میزهای پرطرفدار هستند. در ادامه جهت شناخت بیشتر، این نوع میز را از جنبه‌های مختلف برای شما عزیزان بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های میز جلو مبلی مدرن

میزهای جلومبلی مدرن جدا از تنوع بالایی که از نظر ظاهری داشته یکسری ویژگی‌های مشترک نیز دارند؛ در ادامه برخی از ویژگی‌های این مدل میز را شرح خواهیم داد.

طراحی ساده

ساختار ساده و طراحی مینیمال جزء جدایی‌‌ناپذیر این مدل جلومبلی است. این میزها غالبا از فریم ساده، سطوح و خطوط صاف، زوایا تند، انحناهای ظریف و… برخوردار هستند.

جلومبلی‌های مدرن معمولا فریمی در طرح اشکال هندسی دارند اما مدل‌ها دفرمه و طرح‌های خاص نیز در طراحی آن‌ها دیده می‌شود.

این میزها می‌توانند به شکل میزهای پایه‌دار ساده با پایه بلند یا کوتاه طراحی شوند یا همراه با قسمت ویترین، کشو، باکس و… باشند.

در این مدل میز، پایه‌های فلزی، پایه‌های شیشه‌ای، پایه‌های یکپارچه، پایه‌های هندسی، تاب‌‌خورده و… نیز کاربرد دارند.

در هر حال شما با نگاه به این میزها حس سادگی، کارایی، جدیت و… را دریافت می‌کنید که باعث می‌شود این میزها فضا را به زندگی صنعتی و مدرن امروزی بیشتر نزدیک کند.

استفاده از متریال مدرن

در این مدل میز استفاده از متریال مدرن و فرآوری‌شده مانند انواع ام‌دی‌اف، فلز، شیشه، روکش‌های جدید، سنگ‌های مصنوعی و… استفاده بیشتری دارد.

درواقع بافت و حالت این نوع متریال بهتر و بیشتر می‌تواند حس مدرنیته و صنعتی بودن این نوع جلومبلی را القا کند؛ به همین دلیل متریال طبیعی و اصیل در این مورد به نسبت کمتر استفاده می‌شود.

رنگ

رنگ یک عنصر مهم و تاثیرگذار در مورد میز جلومبلی‌ مدرن است. این نوع میز از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است اما از برخی طیف‌های رنگی خاصی در تولید آن‌ها بیشتر استفاده می‌شود.

رنگ‌های خنثی، بیسیک و نودد ازجمله سفید، مشکی، طوسی، رنگ‌های طبیعی ازجمله خاکی، کرمی، چوبی، رنگ‌های فلزی ازجمله نقره‌ای و… در این زمینه استفاده بیشتری دارند.

مزایای میز جلو مبلی مدرن

همانطور که می‌دانید میز جلو مبلی نیز به عنوان یک المان داخلی مهم و کاربردی امروزه در سبک‌ها، طرح‌ها، مدل‌ها، سایزها و جنس‌های مختلفی تولید می‌شود تا بتوانند نیاز دکوراسیون‌های مختلف و سلایق متفاوت را پوشش دهند.

مزایای متعددی که میزهای جلو مبلی مدرن دارند باعث شده است که این مدل میز طی چندین دهه گذشته بیشترین میزان استفاده را داشته باشد ازجمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پتانسیل بالای جلومبلی مدرن در طراحی و امکان خلق ایده‌های خلاقانه و نوآورانه باعث شده است که این نوع جلومبلی تنوع بسیار بالایی از نظر مدل داشته باشد.
  • جلومبلی‌های مدرن از نظر جنس انعطاف بالایی داشته و می‌توان آن‌ها را از برحسب نیاز و سلیقه، از متریال مختلفی تولید کرد.
  • میزهای مدرن جلومبلی قابلیت بالایی از نظر ترکیب متریال دارند و می‌توان در طراحی و تولید آن‌ها از دو یا چند متریال مختلف به شکل خلاقانه استفاده کرد.
  • جلومبلی مدرن به واسطه انعطاف بالایی که در طراحی دارد در انواع مدل‌های کمجا، تاشو و… قابل تولید است و از این نظر می‌تواند نیاز مخاطبان خود را پوشش دهد.
  • ظرافت این مدل جلومبلی باعث شده است که بتوان آن را در سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی و انواع مبلمان ازجمله مبل‌های مینیمال، فانتزی، اسپرت، صنعتی، نئوکلاسیک، راحتی و… استفاده کرد.
  • سادگی و کارایی میز مدرن جلومبلی باعث شده است که علاوه بر فضاهای مسکونی از این مدل میز بتوان در انواع فضاهای اداری، تجاری، کاری و محیط‌های مختلف نیز استفاده کرد.
  • به واسطه ساختار ساده و ظریف، این مدل میزها معمولاً از وزن سبک برخوردار هستند که باعث شده است جابجایی و حمل و نقل آن‌ها بسیار راحت‌تر باشد.
  • سطح صاف و ساختار ساده این مدل میز باعث شده است که نظافت آن‌ها نسبت به میزهای شلوغ و پرکار بسیار راحت‌تر باشد.
  • قدرت بالای سبک مدرن از نظر پذیرش رنگ‌ها و انعطاف بالای این سبک در استفاده از متریال مختلف باعث شده است که تنوع رنگی جلومبلی‌های مدرن بسیار بیشتر باشد و بتواند هر سلیقه‌ای را پوشش دهند.
  • این مدل جلومبلی از نظر قیمت انعطاف بسیار بیشتری داشته و حتی می‌توان آن را با بودجه‌های اقتصادی نیز تهیه کرد.

قیمت میز جلو مبلی مدرن

بدون شک برای اکثر ما قیمت محصولی که خریداری می‌کنیم دارای اهمیت است در مورد میز جلومبلی مدرن نیز این مسئله صدق می‌کند.

خوشبختانه همانطور که گفتیم در مورد این مدل جلومبلی انعطاف قیمت بیشتری نسبت به سبک‌های دیگر به چشم می‌خورد که شامل قیمت‌های اقتصادی تا لاکچری می‌شود. البته قیمت نهایی این مدل میز تحت تاثیر عوامل زیر است:

  • جنس میز و کیفیت متریال مورد استفاده در تولید آن
  • نوع و کیفیت متریال مکمل مورد استفاده در تولید میز
  • میزان مدرن و به‌روز بودن میز
  • میزان خلاقانه بودن طراحی میز و پیچیدگی و زحمت اجرای آن
  • ساده بودن جلومبلی یا خاص بودن مدل آن مانند میزهای تاشو، کمجا و…
  • کیفیت ساختاری میز
  • برند یا شرکت تولید کننده جلو مبلی و غیره

البته در نظر داشته باشید که نحوه خرید شما نیز بر قیمت نهایی محصول تاثیر ویژه‌ای دارد مسلماً در صورتی که جلومبلی موردنظر خود را به شکل مستقیم از مراکز تولید و عرضه معتبر خریداری کنید با حذف واسطه‌ها می‌توانید آن را با قیمت اصلی و اقتصادی تهیه کنید.

جمع بندی

میزهای جلومبلی مدرن به عنوان میزهایی ساده و کاربردی در اکثر دکوراسیون‌های داخلی و در کنار مبلمان‌های مختلف جایگاه خود را ثابت کرده‌اند.

نکته مثبت دیگری که در مورد این مدل جلومبلی وجود دارد این است که به راحتی دمده نشده و استفاده از آن‌ها منسوخ نمی‌شود چراکه تمایل به سبک‌ها و المان‌های ساده و ظریف روزبه‌روز در حال افزایش است.

از طرفی شما می‌توانید باتوجه به سلیقه، نیاز و بودجه خود تنوع در بالای جلومبلی‌های مدرن مدل مناسب خود را قطعاً پیدا کنید. البته با خرید از مراکز معتبر قطعاً حق انتخاب بیشتری در این زمینه خواهید داشت.

در اینستاگرام هیگر با ما همراه باشید

نوشتهٔ پیشین
مهمترین فرق آینه کنسول با میز آرایش در چیست؟[+7 نکته طلایی که باید بدانید!]