میز تلویزیون شیشه ای انتخابی مطمئن در دکوراسیون داخلی منزل شما![+نکات طلایی]

میز تلویزیون شیشه ای انتخابی مطمئن در دکوراسیون داخلی منزل شما![+نکات طلایی]

Higerchoob.com - میز تلویزیون شیشه ای

چرا میز تلویزیون شیشه ای را انتخاب کنیم؟

آیا میز تلویزیون شیشه ای هنوز محبوبیت خود را در دکوراسیون داخلی دارد؟ اگر قصد خرید میز تلویزیون شیشه ای را دارید در این مطلب نکات مفیدی را برای شما جمع آوری کرده ایم. میز تلویزیون شیشه‌ ای جزء میز تلویزیون‌هایی است که طی دهه‌های گذشته کماکان متداول و محبوب بوده است؛ البته طراحی این مدل میز تی‌وی مدام درحال تحول است به شکلی که مدل‌های جدید نسبت به مدل‌های قدیمی تغییرات چشم‌گیری دارند.

نکته مهم: ما در هیگر میز تلویزیون شیشه ای برای فروش نداریم، تمام مدل های هیگر تلفیق چوب و فلز هستند. اما امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد و انتخاب خوبی در خرید داشته باشید.

این تغییرات باعث شده است که میزهای شیشه‌ای نیز از نظر سبک، مدل و طرح تنوع بالایی پیدا کنند و بتوانند دکوراسیون‌ها، سلیقه و نیازهای مختلف را پوشش دهند.

باتوجه به اینکه میز تلویزیون جزء المان‌های اصلی در فضای نشیمن هستند و تاثیر قابل توجهی در دکوراسیون داخلی دارند در ادامه مطلب به جنبه‌های مختلف میز تی‌وی شیشه‌ای برای علاقه‌مندان به این مدل میز تلویزیون خواهیم پرداخت.

جنس میز تلویزیون شیشه ای

امروز میزهای تلویزیون شیشه‌ای را از انواع مختلفی از شیشه تولید می‌کنند که این تنوع باعث تنوع در ظرافت و زیبایی این مدل میز شده است؛ شیشه‌های مورد استفاده در این زمینه شامل انواع زیر است:

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت ایمن‌ترین و قوی‌ترین نوع شیشه در تولید میز تلویزیون است که در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد؛ این مدل شیشه پتانسیل بالایی نیز در طراحی دارد و معمولا در رنگ‌های شفاف، برنز، دودی و مشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شیشه فلوت

شیشه فلوت نیز یکی دیگر از انواع شیشه قابل استفاده در تولید میز تلویزیون است که قیمت مناسبی دارد اما نسبت به سکوریت، ضخامت، مقاومت، ایمنی و پتانسیل طراحی کمتری دارند.

شیشه کریستال

کریستال، شفاف‌ترین، شیک‌ترین و البته گران‌ترین نوع شیشه در ساخت میز تلویزیون است که قابل استفاده در سبک‌های مختلفی بوده و از ظرافت ظاهری بالایی برخوردار است.

شیشه رنگی

شیشه رنگی نیز یکی دیگر از انواع شیشه قابل استفاده در تولید میز تلویزیون است که می‌تواند جهت افزون شخصیت و حس به میز تلویزیون شما استفاده شود.

انواع میز تلویزیون شیشه ای

میز تلویزیون‌های شیشه‌ای نیز در نوع خود دارای سبک‌ها، مدل‌ها و طرح‌های مختلفی هستند؛ این نوع میز تی‌وی نیز می‌تواند در سبک‌های مدرن، صنعتی، معاصر، مینیمال، سنتی و… باشند.

طراحی این میز تلویزیون‌ها براساس سبک دارای ویژگی‌ها، برش‌ها، تراش‌ها، جزئیات، فریم‌ها و… خاص خود هستند؛ بنابراین میز تی‌وی‌های شیشه‌ای نیز براساس سبک، شخصیت مستقل و طراحی خاص خود را دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

میز تلویزیون شیشه ای مدرن

این مدل میز تلویزیون مدرن براساس ویژگی‌های سبک مدرن طراحی شده و غالبا دارای طراحی ساده، خطوط و برش‌های مستقیم، پایه‌های فلزی، با فریم ساده و معمولا همراه با ساختار ویترین مانند هستند و غالبا با فلزهای صاف و صیقلی ترکیب می‌شوند.

میز تلویزیون شیشه ای مینیمال

میز تلویزیون‌های مینیمال شیشه‌ای معمولا از فریم یکپارچه با انحناهای ظریف و خطوط تمیز تشکیل شده‌اند و معمولا فریمی بسیار ساده بدون کشو و قفسه دارند؛ این نوع میز برای دکورهای مینیمال، مدرن، اسکاندیناوی و… مناسب هستند و معمولا تنها با شیشه تولید می‌شوند:

میز تلویزیون شیشه ای صنعتی

این سبک میز تلویزیون دارای طراحی خشن‌ و جدی‌تری هستند که معمولا طراحی مدعی داشته و همراه با کشو، ویترین، طبقه‌های مختلف، پایه‌ها و ستون‌های درشت، برش‌های با لبه خام و… هستند؛ این سبک معمولا از ترکیب شیشه، فلز یا روکش‌های فلزی استفاده می‌شود.

میز تلویزیون شیشه ای کلاسیک

میزهای شیشه‌ای کلاسیک یا سنتی دارای طراحی مجلل‌تری هستند و معمولا با کمک سنگ، فلز یا برنزهای حکاکی شه در لبه‌ها، پایه‌های فلزی، چوب‌های کارشده و… ترکیب می‌شوند و اغلب دارای طبقه و کشو با یراق کارشده هستند.

میز تلویزیون شیشه ای معاصر

می‌توان گفت که میز تلویزیون‌های شیشه‌ای معاصر تلفیقی از میزهای مدرن و سنتی هستند؛ این سبک نسبت به میزهای مدرن ممکن است انحناهای ظریف و جزئیات بیشتری داشته باشند؛ این مدل می‌تواند با فلز، چوب و… ترکیب شود و معمولا دارای پایه‌های ظریفی هستند که حالتی سبک و سرپا به میز می‌بخشد.

نکات مهم در انتخاب میز تلویزیون شیشه ای

می‌توان گفت که میز تلویزیون‌های شیشه‌ای معمولا انتخاب افراد جسوری هستند که به دکوراسیون‌های منحصربه‌فرد علاقه دارند؛ درهرحال در انتخاب این مدل میز تلویزیون به موارد زیر توجه کنید:

  • میزهای تلویزیون شیشه‌ای نیز از نظر سبک طراحی کاملا مستقلی دارند و لازم است که با سبک دکوراسیون داخلی شما در تناسب باشند.
  • این نوع میز تلویزیون نیز به واسطه نوع شیشه یا متریال مکملی که دارد از تنوع رنگ بالایی برخوردار است و ترکیب رنگ آن باید با رنگ‌های موجود در دکوراسیون تناسب داشته باشد.
  • میزهای شیشه‌ای تنوع بسیار بالایی ازنظر سایز و حجم دارند که مدل موردنظر شما از نظر سایز باید با فضای داخلی، سایز تلویزیون و دیگر المان‌های داخلی در تناسب باشد.
  • نوع شیشه میز تلویزیون باید از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار باشد تا استفاده از آن ایمنی لازم را داشته باشد.
  • استفاده از میزهای شیشه‌ای شومینه‌ای، نورمخفی و… حساسیت بیشتری داشته و باید به توازن آن در فضای داخلی توجه لازم را داشته باشید.
  • تزئین میز تلویزیون شیشه‌ای و دکور کردن اطراف آن نسبت به میزهای چوبی دشوارتر و حساس‌تر است و نیاز به صرف سلیقه و مهارت بیشتری دارد.
  • میز تلویزیون‌های شیشه بطور معمول از وزن قابل توجه و آسیب‌پذیری بیشتری برخوردار هستند و باید به مسئله جابجایی آن‌ها توجه کنید.
  • نظافت میز تلویزیون‌های شیشه به نسبت نیازمند صرف دقت و وقت بیشتری است و…

مزایای میز تلویزیون شیشه ای

میز تلویزیون‌های شیشه‌ای نیز در نوع خود دارای مزایای متعددی ازجمله موارد زیر هستند:

  • تنوع سبک، طرح و مدل بالا
  • امکان طراحی‌های نوآورانه و خلاقانه مانند میز تلویزیون‌های شیشه خم گوی‌دار
  • تنوع سایز و رنگ
  • قابلیت ترکیب با انواع متریال‌ها و خلق طرح‌های جدید
  • امکان استفاده در دکوراسیون‌های مختلف
  • دارای رنج قیمتی منعطف
  • ظرافت ظاهری و ماندگاری این مدل میز تلویزیون طی دهه‌های گذشته
  • امکان بازسازی و تعمیر میز تلویزیون در اغلب موارد و…

جمع‌بندی

میز تلویزیون‌های شیشه درکنار ماندگاری خود، تحولات و تغییرات بسیاری داشته و توانسته‌اند که خود را با استانداردهای روز تطبیق دهند و جایگاه خود را دکوراسیون داخلی طی سالیان متوالی حفظ کنند.

این مدل میز تلویزیون پتانسیل نامحدودی در طراحی و نوآوری دارد و بخشی از این پتانسیل به قدرت ترکیب آن با متریال‌های مختلف ازجمله، انواع چوب، فلز، سنگ و… برمی‌گردد.

بنابراین شما می‌توانید مطابق با سبک دکوراسیون داخلی خود، از به‌‌روزترین مدل‌های میز تلویزیون شیشه‌ای در هر سبکی استفاده کنید.

در اینستاگرام هیگر با ما همراه باشید

نوشتهٔ پیشین
بهترین ویترین چوبی برای مغازه![+10 مدل جدید]
نوشتهٔ بعدی
بهترین کفی تخت خواب کدام نوع است؟[+نکات طلایی و تصاویر2024]