مهم‌ترین نکات خرید سرویس خواب اسپرت [+6 مدل اسپرت و مدرن]

مهم‌ترین نکات خرید سرویس خواب اسپرت [+6 مدل اسپرت و مدرن]

Higerchoob.com - سرویس خواب اسپرت

سرویس خواب اسپرت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

سرویس خواب اسپرت چه مزایا و معایبی دارد؟ اگر قصد خرید سرویس خواب اسپرت را دارید این مطلب راهنمای مفیدی برای شما خواهد بود. در اکثر لاین‌ها، اسپرت سبکی محبوب، جوان‌پسند و پرانرژی است و سرویس خواب اسپرت نیز از این قاعده مستثنا نیست؛ این سبک سرویس خواب طی چندین دهه همواره محبوب و پرتقاضا بوده است.

این نوع سرویس خواب از نظر مدل، طرح، جنس، سایز و… انواع بسیار مختلفی دارد؛ به شکلی که می‌تواند سلایق و نیازهای مختلف را پوشش دهد؛ بنابراین جزء سرویس‌ خواب‌های کاربردی محسوب می‌شود.

اگر به سبک اسپرت علاقه دارید می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از سرویس خواب اسپرت و بررسی جوانب مختلف آن با ما همراه باشید.

Higerchoob.com - سرویس خواب اسپرت
Higerchoob.com – سرویس خواب اسپرت

جنس سرویس خواب اسپرت

یکی از جنبه‌های قابل بحث در مورد سرویس‌ خواب‌های اسپرت، جنس این سبک سرویس خواب است؛ متریالی که در تولید این نوع سرویس مورد استفاده قرار می‌گیرد باید بتواند نیاز این سبک را برآورده و از نظر بصری حس کالای اسپرت را القا کند.

بنابراین می‌توان گفت که چوب و انواع ام‌دی‌اف، مناسب‌ترین و متداول‌ترین متریال مورد استفاده در این زمینه هستند؛ چراکه انعطاف و پتانسیل بالایی در طراحی دارند و پاسخگوی طراحی‌های جسورانه این سبک هستند.

ازطرفی چوب و ام‌دی‌اف‌هایی مانند هایگلاس، ملامینه و یا ام‌دی‌اف با روکش معمولی، از نظر جلا، طرح و رنگ تنوع بسیار بالایی دارند؛ همچنین این متریال قابلیت شکل‌پذیری بسیار بالا و ایجاد طرح‌های ظریف و حساس را دارد.

چوب و انواع ام‌دی‌اف، متریالی اقتصادی، مقاوم، منعطف و متنوع برای تولید سرویس خواب اسپرت هستند که قدرت ترکیب بالایی با دیگر متریال‌ها ازجمله فلز، پارچه، پلاستیک و… جهت اجرای مدل‌های مختلف را دارند.

Higerchoob.com - سرویس خواب اسپرت
Higerchoob.com – سرویس خواب اسپرت

طراحی سرویس خواب اسپرت

همانطور که گفتیم سرویس خواب اسپرت قابلیت طراحی نامحدودی دارد؛ به شکلی که در مدل‌های یک‌نفره، دونفره، کوتاه، بلند، پایه‌دار، بدون پایه، معمولی یا باکس‌ جکدار، یک طبقه یا چند طبقه و… قابل طراحی است.

در طراحی سرویس خواب‌های اسپرت می‌‌تواند از تزئینات و جزئیاتی ساده و مدرن استفاده کرد؛ این تزئینات معمولا شامل خطوط و برش‌های صاف، طرح‌های ساده، اشکال هندسی، زاویه‌ها، نقش‌ها، الگو‌ها یا لوگوهای مدرن و اسپرت است.

طراحی این سبک سرویس خواب از نظر جلوه بصری ممکن است به سمت طراحی مدرن، مینمیال و دیگر سبک‌هایی که برپایه سادگی و کارایی هستند میل کند اما می‌تواند همراه با تزئینات و جزئیات خاص خود نیز باشد.

سرویس خواب‌های مدرن از نظر طراحی قابلیت بالایی در داشتن امکاناتی مانند کشو‌ها و باکس‌های مخفی، شلف و نورپردازی، قسمت‌های متحرک، تاشو و… دارند که وجود این امکانات به مدل سرویس خواب، سلیقه و نیاز شما بستگی دارد.

در طراحی این نوع سرویس خواب می‌توان از طیف رنگی مختلفی استفاده کرد که شامل رنگ‌های روشن و خنثی، گرم و طبیعی، جیغ و تیره و… است اما انتخاب رنگ به مدل سرویس خواب، جنس آن، سن و سلیقه فرد و سبک دکوراسیون اتاق بستگی دارد.

Higerchoob.com - سرویس خواب اسپرت
Higerchoob.com – سرویس خواب اسپرت

سرویس خواب اسپرت مناسب چه فضاهایی است؟

بسیاری از افراد علاقه‌مند به سبک اسپورت با این سوال مواجه هستند که این مدل سرویس خواب برای چه اتاق‌ها یا فضاهایی مناسب هستند؛ خوشبختانه این سرویس خواب‌ها با بسیاری از فضاها ارتباط برقرار می‌کنند.

سادگی و کمجا بودن این نوع سرویس باعث شده است که علاوه‌بر اتاق‌های بزرگ، به راحتی بتوانید آن را در اتاق‌هایی با متراژ کوچک تا متوسط نیز استفاده کنید؛ علاوه‌براین حتی در فضاهایی که کمترین میزان نور دریافتی را دارند نیز می‌توان از این نوع سرویس خواب استفاده کرد.

ازطرفی این مدل سرویس خواب با بسیاری از سبک‌های دکوراسیون داخلی انطباق دارد و می‌توان در تنوع بالای این سبک، مدل مناسب را برای دکوراسیون‌هایی در سبک مدرن، صنعتی، مینیمال، اسکاندیناوی، بوهو و حتی سبک‌های خاصی مانند اکلکتیک، شابی شیک و… نیز انتخاب کنید.

بنابراین اگر به فضای ساده، مدرن، کاربردی، مرتب، شیک و ظریف علاقه دارید انتخاب این سبک سرویس خواب می‌تواند گزینه مناسبی برای اتاق‌خواب شما باشد و باتوجه به تنوعی که داشته سازگاری بالایی با اکثر فضاها دارد.

Higerchoob.com - سرویس خواب اسپرت
Higerchoob.com – سرویس خواب اسپرت

راهنمای خرید سرویس خواب اسپرت

سرویس خواب اسپرت تنوعی بالا در طرح، مدل، جنس، سایز و… دارد به همین دلیل باید در انتخاب آن با حساسیت بیشتری عمل کرده و به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • مدل سرویس خواب، نوع جزئیات و میزان تزئینات آن باید با سبک دکوراسیون اتاق همخوانی داشته باشد.
  • سایز، ارتفاع و امکانات سرویس خواب اسپرت باید با نیاز و شرایط فرد در تناسب باشد.
  • چوب، ام‌دی‌اف، انواع پارچه و متریال مورد استفاده در تولید سرویس خواب باید متناسب با شرایط محیطی و کاملا مقاوم انتخاب شود.
  • برای فضاهای کوچک و کم‌نور بهتر است از سرویس‌های اسپرت کم‌جا، ظریف و در رنگ‌های روشن استفاده کنید.
  • سرویس خواب‌های اسپرت گزینه مناسبی برای باکس جک‌دار هستند و به این شکل می‌توانید از فضای داخلی استفاده بهینه‌ای داشته باشید.
  • تعداد و نوع متعلقات سرویس خواب، ازجمله پاتختی، کمد، دراور، میز آرایش و… باید باتوجه به نیاز فرد، مساحت و پلان اتاق انتخاب شود.

البته باید درنظر داشته باشید که در انتخاب سرویس خواب و کیفیت آن بودجه موردنظر شما بسیار تاثیرگذار است.

Higerchoob.com - سرویس خواب اسپرت
Higerchoob.com – سرویس خواب اسپرت

قیمت سرویس خواب اسپرت

سرویس خواب‌های اسپرت جزء سرویس‌هایی هستند که ازنظر رنج قیمت بسیار منعطف و شامل مد‌ل‌های اقتصادی تا لاکچری هستند؛ قیمت نهایی این سبک سرویس خواب تحت تاثیر فاکتورهای زیر است:

  • سایز سرویس خواب و میزان متریال مورد استفاده در آن
  • نوع و کیفیت متریال مورد استفاده
  • مدل، تزئینات و جزئیات سرویس خواب
  • نوع و کیفیت یراق‌آلات مورد استفاده
  • میزان خاص بودن طراحی سرویس خواب، پیچیدگی و زحمت اجرای آن
  • امکانات سرویس خواب ازجمله کشوهای مخفی، باکس‌ جکدار، قسمت‌های کاربردی و تاشو، امکانات هوشمند و…
  • برند تولیدکننده سرویس خواب و…

با این وجود در صورتی شما سرویس خواب اسپرت موردنظر خود را از برندهای بنام و به شکل مستقیم از مراکز معتبر فروش تهیه کنید نتنها تنوع مدل بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد بلکه می‌توانید سرویس خواب باکیفیت را به قیمت اصلی خریداری کنید.

Higerchoob.com - سرویس خواب اسپرت
Higerchoob.com – سرویس خواب اسپرت

جمع بندی

سرویس خواب‌های اسپرت سبکی کاربردی و محبوب هستند که برای گروه‌های سنی مختلف به شکل یک‌نفره و دونفره قابل استفاده هستند؛ این سرویس خواب‌ها می‌توانند تنوع بالایی از نظر متعلقات داشته باشند.

این سرویس خواب‌ها ظاهری شیک داشته و تنوع طرح و رنگ بالایی دارند؛ بنابراین در این سبک شما حق انتخاب بالایی دارید و ازطرفی می‌توانید براساس بودجه موردنظر خود انتخابی کاملا اقتصادی یا بسیار لاکچری داشته باشید.

در اینستاگرام هیگر با ما همراه باشید

نوشتهٔ پیشین
باکس جک دار تخت خواب و 5 اصل مهم که باید به آن توجه کنید!
نوشتهٔ بعدی
بهترین سرویس خواب برای اتاق کوچک [+8 نکته کاربردی و عملی]