مدل رنگ آمیزی خانه مدل سال 2020

مدل رنگ آمیزی خانه مدل سال 2020

HigerChoob.com - بهترین مدل رنگ آمیزی خانه

بهترین مدل رنگ آمیزی خانه چیست ؟ آیا استاندارد خاصی برای آن وجود دارد ؟ باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

همه می‌دانید که حتی اگر جدیدترین و زیباترین دکوراسیون را برای منزل خود تهیه کنید، باز هم به مرور زمان از مد می‌افتد و فضای خانه تکراری و خسته‌کننده می‌شود. اما خرید دوباره وسایل نیز هزینه‌های زیادی را در بر دارد. در چنین مواقعی بهترین و کم‌ هزینه‌‌ترین گزینه برای تغییر فضای خانه، تغییر رنگ دیوارها با روش‌های مختلف است. این کار باعث ایجاد تغییرات زیادی در منزل شما شده و در روحیه شما نیز تاثیرات مثبتی ایجاد می‌کند. همراهمون باشید با نکات و ایده های خلاقانه و جدید …

رنگ آمیزی خانه با طرح لوزی

از مدل رنگ آمیزی لوزی می‌توانید در اتاق خواب، اتاق کار و آشپزخانه استفاده کنید. در این مدل رنگ آمیزی می‌توان رنگ سفید را در کنار یک رنگ دیگر قرار دهید و یا حتی می‌توان از رنگ‌های متضاد یا مکمل برای رنگ کردن لوزی‌ها استفاده کرد. این مدل رنگ آمیزی جلوه زیبایی دارد.

مدل رنگ آمیزی خانه با تکنیک استنسیل

استفاده رنگ آمیزی با تکنیک استنسیل بسیار راحت است. در این روش به وسیله چسباندن شابلون روی دیوار طرح و نقش ایجاد می‌شود. سپس با غلتک یا قلم‌مو، طرح‌های روی شابلون را رنگ آمیزی می‌کنند. پس از این که رنگ‌ها خشک شد، شابلون‌ها از روی دیوار جدا می‌شود. طرح‌هایی که روی دیوار به وجود می‌آید تاثیر بسیار زیادی در زیبا‌تر شدن دکوراسیون منزل دارد.

HigerChoob.com - بهترین مدل رنگ آمیزی خانه 2
HigerChoob.com – بهترین مدل رنگ آمیزی خانه 2

رنگ آمیزی خانه به صورت راه راه

رنگ آمیزی دیوارهای خانه به صورت راه راه یکی از روش‌هایی است که خیلی دیر از مد می‌افتد. شما می‌توانید از رنگ‌های مختلفی استفاده کنید‌. خطوط راه راه می‌توانند پهن، باریک یا نازک باشند. توجه داشته باشید که خطوط عمودی دیوارها را بلندتر و خطوط افقی دیوارها را عریض‌تر نشان می‌دهند.

رنگ آمیزی خانه با رنگ‌های متالیک

رنگ‌ متالیک از جمله رنگ‌هایی است که در دکوراسیون‌های لوکس و مدرن کاربرد دارد. از رنگ متالیک در روش‌های مختلف رنگ آمیزی دیوار مانند روش پتینه‌کاری استفاده می‌شود. رنگ متالیک پس از خشک شدن جلوه‌ زیبایی دارد.

رنگ آمیزی خانه با طرح خال خالی

مدل رنگ آمیزی خانه با استفاده از طرح‌های خال خالی انرژی‌بخش است و بیشتر برای رنگ دیوارهای اتاق کودک کاربرد دارد. می‌توانید با بزرگ و کوچک کردن طرح‌های دایره‌ای جذابیت این مدل رنگ آمیزی را بیشتر کنید و از رنگ‌های مختلفی برای خال‌های ایجاد شده روی دیوار استفاده نمایید.

رنگ آمیزی خانه با پارچه

برای خانه‌هایی با دکوراسیوان کلاسیک، می‌توان دیوارها را با پارچه رنگ آمیزی کرد. در این روش دیوار شبیه یک تابلوی نقاشی زیبا می‌شود. انجام این رنگ آمیزی به دقت و ظرافت بالایی نیاز دارد.

رنگ آمیزی خانه با تکنیک color Wash

با استفاده از تکنیک color wash می‌توانید علاوه بر رنگ آمیزی دیوارها، روی آن‌ها بافت ایجاد کنید. پس از رنگ زدن روی دیوار باید با یک برس به طور نامنظم رنگ را قبل از خشک شدن روی دیوار پخش کنید. رنگ‌‌های سرد برای دکوراسیون‌های مدرن و رنگ‌های گرم برای دکوراسیون مینمیال مناسب‌تر هستند.

HigerChoob.com - بهترین مدل رنگ آمیزی خانه 3
HigerChoob.com – بهترین مدل رنگ آمیزی خانه 3

رنگ آمیزی خانه با تکنیک خط دار کردن رنگ

رنگ آمیزی با این تکنیک به این صورت است که روی سطح رنگ شده دیوار، رشته‌های بسیار باریک به وجود می‌آید. در این روش خط‌های باریک ایجاد شده هم می‌تواند به صورت عمودی و هم افقی باشد. بافت دیوار پس از خشک شدن رنگ شبیه پارچه‌های کتان می‌شود.

رنگ آمیزی خانه با تکنیک سایه روشن

یکی از روش‌های مدرن رنگ آمیزی، استفاده از تکنیک سایه روشن است. هنگام رنگ آمیزی ابتدا رنگ روشن و سپس رنگ تیره را به دیوارها می‌زنند. در این روش هر چه به سمت پایین‌تر دیوار بیایید رنگ تیره‌تر خواهد شد و در قسمت بالا رنگ روشن‌تر است.

رنگ آمیزی خانه با اسفنج

استفاده از این مدل رنگ آمیزی، طرفداران زیادی دارد. در روش رنگ آمیزی با اسفنج دیگر لازم نیست از غلتک یا قلم‌مو برای رنگ کردن دیوارها استفاده کنید. تمام اعضای خانواده قادر به رنگ آمیزی با اسفنج هستند زیرا مهارت خاصی نیاز ندارد. همچنین برای تمام سبک‌های دکوراسیون منزل کاربرد دارد.

در این مقاله شما را با انواع مختلف مدل رنگ آمیزی خانه آشنا کردیم. امیدوارم از مطالعه این مقاله استفاده لازم را برده باشید.

با دنبال کردن اینستاگرام هیگرچوب ، انواع محصولات دکوراتیو و مورد نیاز منزلتون رو پیدا کنید.

نوشتهٔ پیشین
میز تلویزیون سفید بهتره یا قهوه ای ؟!
نوشتهٔ بعدی
میز تلویزیون چه رنگی بخرم ؟