سرویس خواب مدرن الگانت


 

higerchoob.com---سرویس خواب مدرن
higerchoob.com—سرویس خواب مدرن

 

سرویس خواب مدرن الگانت با متریال درجه یک با ظاهری زیبا برای اتاق خواب شما ، همان چیزی است که درخودر و شایسته شما است. سرویس خواب های متنوع و زیادی تا به حال در خط تولید هیگر قرار داشته است و برخی از آن ها نیز در سایت و پیج اینستاگرامی هیگرچوب منتشر شده اند؛ اما طراحی ELEGANT از جنس دیگری است. جنس مدرنیته ، جنس خاص بودن، جنس به روز بودن و متمایز بودن نسبت به دیگران…

طراحی ELEGANT Collection به عهده تیم حرفه ای بوده است که به خوبی کار خود را بلد بوده اند. به تصاویر گالری زیر دقت کنید، هرچیز در جای درست خود قرار دارد.

 برای بزرگنمایی تصاویر گالری ، روی آنها کلیک کنید.

این سرویس خواب تنها بخشی از کالکشن الگانت است که به زودی روی سایت هیگر قرار خواهد گرفت. این کالکشن شامل میز تلویزیون، کنسول، میز و.. است که همگی در طراحی از مشخصات و پترن های خاص یکسان پیروی میکنند. استفاده از وسایلی که بصورت هماهنگ در یک کالکشن توسط حرفه ای ها ست شده است، کار شما برای دیزاین منزلتان را چندین برابر آسان می کند.

متریال به کار رفته در ساخت این محصول پارچه گونی بافت ترک ، MDF هایگلاس AGT و فلز با رنگ کوره ای الکترواستاتیک بوده است تا علاوه بر زیبایی ، از نظر کیفیت نیز الگانت را بی نظیر و درجه یک کند.

مشخصات و قیمت سرویس خواب مدرن الگانت:

تخت:

طول 200 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع تاج تخت 120 سانتی متر

میز آرایش:

طول 130 سانتی متر
عرض 45 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر

پاتختی:

طول 55 سانتی متر
عرض 45 سانتی متر
ارتفاع 45 سانتی متر

کمد ریلی:

طول 300 سانتی متر
عرض 60 سانتی متر
ارتفاع 190 سانتی متر
قیمت سرویس خواب لطفا قیمت را استعلام کنید

جهت استعلام موجودی و یا هرگونه سوال دیگر درباره محصولات هیگرچوب و سرویس خواب مدرن الگانت، کافی است با شماره های زیر تماس گرفته و نام محصول را اعلام نمایید. و یا از طریق واتس اپ با بخش فروش هیگرچوب ارتباط برقرار کنید.

همچنین از مدل های دیگر سرویس خواب در صفحه محصولات و صفحه اینستاگرام هیگرچوب دیدن نمایید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.