بهترین ویترین چوبی فلزی[راهنمای جامع خرید+تصاویر]

بهترین ویترین چوبی فلزی[راهنمای جامع خرید+تصاویر]

Higerchoob.com - ویترین چوبی فلزی

نکات طلایی درمورد ویترین چوبی فلزی که باید بدانید!

چرا باید ویترین چوبی فلزی را انتخاب کنید؟ مهمترین ویژگی ویترین چوبی فلزی چیست که طرافداران بسیاری را در صنعت دکوراسیون پیدا کرده است؟ آنچه مسلم است ویترین‌ها جزء محبوب‌ترین المان‌های داخلی هستند که در کنار کاربردهای مختلف خود از جنبه دکوری و زیباشناختی خاصی در دکوراسیون داخلی برخوردار هستند.

جدا از ابعاد، کاربرد، سبک، طرح و مدل، ویترین‌ها از نظر جنس نیز انواع مختلفی دارند؛ در این بین ویترین‌ چوبی فلزی جزء ویترین‌های ترند و بسیار محبوب هستند.

این نوع ویترین در چندسال گذشته جایگاه ویژه‌ای در دکوراسیون‌های مختلف پیدا کرده است و می‌‌توان آن را به عنوان یکی از کاربردی‌ترین انواع ویترین معرفی کرد.

مزایای ویترین چوبی فلزی

دلیل کاربرد گسترده و محبوبیت ویترین‌های چوبی فلزی را می‌توان مزایای متعدد این مدل ویترین دانست که در ادامه به برخی از این مزایا اشاره خواهیم کرد.

ظاهر منحصربه‌فرد

انتخاب چوب و فلز به عنوان متریال مکمل در طراحی و تولید ویترین‌های چوبی فلزی یک انتخاب هوشمندانه و برنده است؛ این دو متریال در کنار یکدیگر گیرایی و زیبایی دوچندانی پیدا می‌کنند.

در واقع بافت طبیعی، اصیل و ظریف چوب در کنار بافت صنعتی، ظاهر جدی و حس مدرن فلز یک ترکیب بالانس‌شده و موزون را ایجاد کرده است.

در این نوع ویترین مدرن شما یک ظاهر ظریف و در عین‌ حال مقاوم را می‌توانید ببینید و ویترین‌های چوبی فلزی از این نظر زیبایی خاصی دارند.

پتانسیل بالا در طراحی

چوب یک متریال با قابلیت ابزارخوری بالا و فلز یک متریال منعطف ازنظر شکل‌پذیری است؛ ازطرفی این دو متریال قابلیت رنگ‌پذیری بالایی نیز دارند.

این فاکتورها باعث شده است که ویترین‌های چوبی فلزی پتانسیل بسیار بالایی از نظر طراحی داشته باشند چراکه هردو متریال بکار رفته در تولید این المان انعطاف بالایی در اجرا دارند.

این مسئله باعث شده است که ویترین‌های چوبی فلزی در انواع بسیار مختلفی از نظر سبک، طرح، مدل، سایز و… طراحی و تولید شوند.

دوام و کیفیت

ویترین‌های چوبی فلزی به واسطه متریال مقاومی که در تولید آن‌ها بکار رفته است از دوام و کیفیت بالایی برخوردار هستند.

به همین دلیل برای نگهداری وسایل متعدد و مختلفی که وزن قابل‌توجهی نیز دارند می‌توان از این ویترین‌ها استفاده کرد؛ بنابراین این ویترین‌ها از عمر مفید طولانی برخوردار هستند.

تنوع بالا

تنوع بالایی که ویترین‌های چوبی فلزی از هر نظر دارند باعث شده است که هر سلیقه و نیازی را پوشش دهند و از این لحاظ دست مخاطبان خود را باز می‌گذارند.

شما می‌توانید براساس هدف استفاده، فضای موردنظر، دکوراسیون داخلی، سلیقه و نیاز خود مدل، سایز، طرح و رنگ مناسبی از این ویترین‌ها را انتخاب کنید.

قیمت منعطف

یکی از مزایای مهم ویترین‌های چوبی فلزی داشتن رنج قیمتی گسترده است؛ در واقع این ویترین‌ها از نظر قیمت بسیار منعطف هستند و شما می‌توانید براساس بودجه موردنظر خود این المان را در مدل‌های لاکچری تا اقتصادی تهیه کنید.

البته باید در نظر داشته باشید که مانند هر المان داخلی دیگری، قیمت ویترین چوبی فلزی نیز تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی ازجمله موارد زیر است.

  • کیفیت متریال بکار رفته در تولید ویترین
  • سبک ویترین و میزان پرکار بودن آن (هرچقدر که تزئینات و جزئیات ویترین بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود)
  • طرح و مدل ویترین، میزان پیچیدگی و زحمت تولید آن
  • میزان به‌روز بودن ویترین
  • کاربرد ویترین؛ هرچقدر که ویترین فضای کاربردی‌ترین برای قراردادن وسایل و لوازم مختلف داشته باشید قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند.
  • ابعاد ویترین و میزان متریال مورد استفاده در تولید آن و…

این تصاویر از ویترین های هیگر هستند و قابل سفارش اند.

خرید آنلاین ویترین چوب و فلز از هیگرچوب

جابجایی راحت

به واسطه مقاومت چوب و فلز، جابجایی و حمل و نقل ویترین‌های چوبی فلزی نسبت به دیگر ویترین‌ها ازجمله ویترین‌های شیشه‌ای راحت‌تر است.

ایمنی

در شرایطی مانند سقوط ویترین چوبی فلزی یا برخورد با آن، ایمنی این نوع ویترین نسبت به ویترین‌های شیشه و… بیشتر است.

هزینه نگهداری پایین

مقاومت و دوام بالایی ویترین‌های چوبی فلزی باعث شده است که هزینه نگهداری این ویترین‌ها به نسبت پایین باشد؛ همچنین در بسیاری از موارد در صورت آسیب امکان تعمیر و بازسازی این نوع ویترین‌ها وجود دارد.

کاربرد گسترده

به واسطه ویژگی‌های ظاهری خاص، ساختار کاربردی، تنوع سایز و مدل، سبک مناسب و… ویترین‌های چوبی فلزی علاوه‌بر دکوراسیون‌های مسکونی در فضاهای اداری، تجاری، دفاتر، سالن‌ها، مراکز آموزشی و… نیز کاربرد دارند.

همچنین در دکوراسیون داخلی منازل، باتوجه به سایز، مدل و… ویترین‌های چوبی فلزی را در قسمت‌های مختلفی ازجمله پذیرایی، نشیمن، آشپزخانه، راهروها، ورودی‌ها، کنج‌های دنج، اتاق‌ خواب و حتی در سرویس بهداشتی نیز می‌توان قرار داد.

به همین دلیل می‌توان گفت در بین انواع مختلف ویترین، ویترین‌های چوبی فلزی کاربرد گسترده‌تر و کارایی بیشتری دارند و می‌توان از آن‌ها در فضاهای بسیار مختلفی استفاده کرد.

انواع ویترین چوبی فلزی

ویترین‌های چوبی فلزی انواع بسیار مختلفی  دارند که باعث شده است این ویترین‌ها کاربرد گسترده‌ای داشته باشند و بتوان آن‌ها را در فضا و محیط‌های مختلفی قرار داد.

ویترین چوبی فلزی موردنظر شما می‌تواند در حد یک استند، شلف یا باکس دیواری ظریف و کوچک باشد که جهت قرار دادن اکسسوری و وسایل دکوری از آن استفاده کنید.

ازطرفی این ویترین‌ها می‌توانند به شکل قفسه‌های ایستاده متوسط تا بزرگ در ابعاد و طرح‌های مختلف طراحی شوند و برای نگهداری کتاب، لوازم تزئینی، گل و گلدان، ظروف دکوری، قاب عکس و… مورد استفاده قرار بگیرند.

طراحی ویترین چوبی فلزی

ویترین‌های چوبی فلزی بطور معمول در مدل‌های مدرن، صنعتی، مینیمال و فانتزی طراحی می‌شوند؛ در این نوع ویترین معمولا فضای بسته به عنوان باکس، کشو یا درب طراحی نمی‌شود.

این ویترین‌ها بطور معمول به شکل قفسه‌هایی با فریم فلزی با طبقه‌‌ها یا استندهای چوبی طراحی می‌شوند؛ بنابراین می‌توان گفت تمرکز طراحی این ویترین‌ها بر روی فریم اصلی، طبقات و قسمت‌های استندمانند است.

بسته به مدل و سبک، این ویترین‌ها می‌توانند طراحی بسیار ظریف و ساده یا خلاقانه و پیچیده‌ای داشته باشند و معمولا در دو مدل دیواری و ایستاده تولید می‌شوند.

جمع‌بندی

در مجموع می‌توان گفت که ویترین‌های چوبی فلزی جزء ویترین‌های با دوام، لوکس، ترند، با تنوع، کاربردی و خاصی هستند که به شما این امکان را می‌دهند از آن‌ها در دکوراسیون‌های مختلف استفاده کنید.

این ویترین‌ها فضای داخلی بسیار شیک و گیرایی را ایجاد می‌کنند و می‌توانند دکوراسیون داخلی موردنظر شما را به شکل حرفه‌ای تکمیل کنند.

ویترین‌های فلزی با طراحی قفسه‌مانند خود فضایی مناسب برای قرار دادن وسایل و لوازم مختلف، اشیا و المان‌های زینتی، اکسسوری‌ها و دکوری‌های محبوب شما هستند.

در اینستاگرام هیگر با ما همراه باشید

نوشتهٔ پیشین
بهترین چوب برای میزتلویزیون کدام است؟[+10 ایده اصلی و کاربردی]
نوشتهٔ بعدی
سرویس خواب از کجا بگیرم ؟ [راهنمای یک خرید مطمئن]