HigerChoob.com - لوگو هیگر چوب

سرویس خواب قهوه ای بهتره یا سفید

سرویس خواب قهوه ای بهتره یا سفید

HigerChoob.com - سرویس خواب قهوه ای بهتره یا سفید

سرویس خواب قهوه ای بهتره یا سفید ؟ شما میتونید به راحتی تصمیم بگیرید ؟ اصلا چطوره از ترکیب قهوه ای و سفید استفاده کنیم ؟ یا بهتره با توجه به روانشاسی رنگ برای اتاق خوابمون رنگ انتخاب کنیم > همراه هیگرچوب باشید…

در هنگام سفارش سرویس خواب در مجموعه هیگرچوب ، در تمامی مدل ها ، دست شما در انتخاب رنگ کاملا باز است.

درست است که انتخاب رنگ سرویس خواب یک موضوع کاملا سلیقه‌ای می‌باشد. اما با کسب اطلاعات بیشتر راجع به رنگ‌ها می‌توانید یک سرویس خواب ایده‌آل انتخاب کنید. رنگ‌های تیره معمولا برای اشخاص مسن و رنگ‌های شاد برای اشخاص جوان‌تر پیشنهاد می‌شود. چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب باید طوری طراحی شود که فرد در آن احساس آرامش و راحتی داشته باشد‌. امروزه سرویس خواب علاوه بر یک وسیله‌ی زینتی برای اتاق، وسیله‌ای ضروری به شمار می‌رود. معمولا  عروس دامادها برای انتخاب رنگ سرویس خواب حساسیت بیشتری به خرج می‌دهند زیرا رنگ سرویس خواب علاوه بر وسایل اتاق باید با همه وسایل خانه جدید هماهنگی داشته باشد. رنگ سرویس خواب علاوه بر رعایت قوانین رنگ‌بندی در نهایت باید مطابق با تمایلات درونی و علایق فردی انتخاب شود. رنگ‌های قهوه‌ای و سفید دو رنگ پرطرفدار برای سرویس خواب هستند. اما به نظر شما سرویس خواب قهوه‌ای بهتره یا سفید؟! در این مقاله به معرفی ویژگی‌های این دورنگ میپردازیم. با خواندن این مطلب و مقایسه این دو رنگ بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید.

ویژگی‌های سرویس خواب قهوه‌ای

وقتی اتاق خواب کوچک باشد بهتر است که از رنگ‌های تیره مثل قهوه‌ای استفاده نکنید، سرویس خواب قهوه‌ای فضای اتاق کوچک را کوچکتر و دلگیرتر نشان می‌دهد. بنابراین سرویس خواب قهوه‌ای برای اتاق‌های بزرگ مناسب‌تر می‌باشد. رنگ دیوارهای اتاق خوابی با سرویس قهوه‌ای، اگر سبز باشد جلوه زیباتری دارد. قهوه‌ای رنگی خنثی، گرم و انتقال دهنده‌ی حس آرامش، تازگی، امنیت و راحتی است و هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. اگر به مدت طولانی رنگ سرویس خواب قهوه‌ای باشد حس لجبازی و بهانه‌جویی در افراد تقویت می‌شود. برای برطرف کردن این عیب باید در طراحی اتاق خواب از تلفیق و ترکیب رنگ قهو‌ه‌ای با رنگ‌های دیگر بهره برد. مثلا رنگ آبی گزینه مناسبی برای پوشش معایب رنگ قهو‌ه‌ای است.

HigerChoob.com - جدیدترین مدل سرویس خواب مدرن هیگرچوب
یکی از مدل های محبوب سرویس خواب قهوه ای هیگرچوب

 ویژگی‌های سرویس خواب سفید

انتخاب رنگ سفید برای سرویس خواب مورد علاقه‌ خیلی‌هاست. در اتاق خواب‌های کوچک استفاده از رنگ سفید باعث بزرگتر دیده شدن فضا می‌شود. رنگ سفید خنثی است و به سادگی با تمام رنگ‌ها از جمله آبی، قهوه‌ای، مشکی، قرمز، ارغوانی، سبز و… ست می‌شود‌. دارندگان سرویس خواب سفید پوست سالم‌تری دارند. شاید با تعجب بپرسید سرویس خواب چه ربطی به پوست دارد؟! برای تمیز ماندن ملافه‌های سرویس خواب سفید مجبورید قبل از ورود به تخت آرایش خود را کاملا پاک کنید. خواب بدون آرایش برای سلامت پوست مفید است. برای جلوگیری از زردشدگی سرویس خواب سفید، هر هفته آن را به همراه مایع سفید کننده بشویید. عیب سرویس خواب سفید مشخص شدن کوچکترین کثیفی و لک روی ملافه‌هاست.

سرویس تخت خواب - کد SK 50
یکی از مدل های محبوب سرویس خواب سفید هیگرچوب

با تمام این اوصاف و آشنایی با ویژگی‌های سرویس خواب قهوه‌ای و سفید، در نهایت این شما هستید که هنگام خرید سرویس خواب، با توجه به سایز اتاق، سن، روحیه و علاقه خود و همچنین رنگ وسایل دیگر منزل، تصمیم می‌گیرید که کدام رنگ را برای خرید انتخاب کنید.

حال انتخاب شما چیست ؟ سرویس خواب قهوه ای بهتره یا سفید ؟!

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

نوشتهٔ پیشین
سرویس خواب چه رنگی بخرم ؟
نوشتهٔ بعدی
بهترین تشک طبی برای دیسک کمر