HigerChoob.com - لوگو هیگر چوب

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

HigerChoob.com - دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و نحوه چیدمان و رنگ اتاق خواب ، همانطور که می‌دانید ، روی خلق و خوی همه انسا‌ن‌ها تاثیرگذار است. زن و مردی که صاحب فرزند می‌شوند اولین دغدغه‌ای که دارند فراهم کردن فضای مناسب برای خواب و استراحت فرزندشان است. نحوه چیدمان اتاق خواب دخترانه و پسرانه تا حدودی با هم فرق دارد. اگر جنسیت بچه شما دختر است حتما این مقاله را تا پایان بخوانید‌. چون قصد داریم راجع به دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نکاتی را بگوییم که حتما به دردتان خواهد خورد.

انتخاب رنگ دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

دخترها معمولا در سنین کودکی عاشق رنگ‌های شاد هستند. اما باید توجه کنید که همه رنگ‌های شاد مناسب اتاق خواب نیستند.‌ رنگ قرمز یا نارنجی جزء رنگ‌های شاد ولی گرم می‌باشند. به هیچ وجه رنگ سرویس خواب و دیوارهای اتاق خواب نباید کاملا قرمز و نارنجی باشد چون باعث ایجاد هیجان و بالا رفتن گردش خون می‌شود و دختر شما خواب آرامی نخواهد داشت. اگر اتاق خواب کوچک است مناسب‌ترین گزینه برای رنگ دیوارها سفید است. چون رنگ سفید باعث بزرگتر دیده شدن اتاق خواب خواهد شد. برای سرویس خواب و دیگر وسایل اتاق خواب دخترانه بهترین کار این است که رنگ مورد علاقه خودتان را در کنار رنگ سفید استفاده کنید. به عنوان مثال ترکیب‌های سفید و صورتی، سفید و آبی، سفید و زرد، سفید و سبز، سفید و قرمز، طوسی و زرد، طوسی و سبز، کرمی و آجری، کرمی و زرد، طوسی و صورتی برای اتاق خواب دخترانه پیشنهاد می‌شوند.

انتخاب کفش پوش مناسب برای اتاق خواب دخترانه

در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه، انتخاب کفپوش مناسب یکی از مهم‌ترین قسمت‌های چیدمان اتاق خواب است‌. جنس کفپوش باید فرش، موکت یا پارکت باشد. رنگ کفپوش هم با توجه به رنگ دیوار و دیگر وسایل اتاق خواب انتخاب کنید. هرگز برای اتاق خواب از کفش پوش سنگی یا سرامیکی استفاده نکنید‌.

تخت خواب دخترانه

تخت خواب یکی از وسایل مهم و ضروری برای اتاق خواب دخترانه است. جنس تخت خواب بهتر است چوبی باشد. محل قرارگیری تخت خواب بهتر است نزدیک در اتاق نباشد. روی دیواری که تخت خواب را در کنار آن قرار داده‌اید، کاغذ دیواری و استیکرهای دخترانه بزنید.

HigerChoob.com - دکوراسیون اتاق خواب دخترانه
HigerChoob.com – دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

چیدن گلدان در پنجره اتاق خواب دخترانه

اگر اتاق خواب دخترانه دارای پنجره باشد، با چیدن گلدان‌های زیبا کنار پنجره و آویز کردن یک پرده با طرح‌های دخترانه و خوش‌رنگ، جذابیت اتاق خواب را چند برابر می‌کند. همچنین با گذاشتن یک میز مطالعه در نزدیکی پنجره می‌توان یک فضای دلنشین برای مطالعه ایجاد کنید.

قرار دادن آینه و میز آرایشی در اتاق خواب دخترانه

محال است وارد اتاق خواب یک دختر شوید و آینه‌ای در اتاق نبینید. آینه از وسایل ضروری اتاق خواب دخترانه است. دخترها روزانه چندین بار به آینه احتیاج پیدا می‌کنند. قرار دادن آینه و میز آرایشی در گوشه اتاق خواب به زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب دخترانه کمک می‌کند.

استفاده از لوسترهای کریستال برای نورپردازی اتاق خواب دخترانه

لوسترهای مخصوص در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و مورد علاقه دخترها برای اتاق خواب دخترانه تولید می‌شوند. شما می‌توانید یک لوستر کریستال با توجه به رنگ دیگر وسایل اتاق خواب دخترانه‌تان خریداری کنید. لوستر ابزاری است که جلوه رویایی و نورانی به اتاق خواب می‌دهد.

برای دخترهای نوجوان حریم خصوصی قائل شوید

دخترها در سن بلوغ حساسیت‌های خاص خود را دارند. آن‌ها به استقلال و داشتن حریم خصوصی احتیاج دارند. بنابراین محیط اتاق خواب بهترین فضای خصوصی برای هر دختر نوجوان است. اجازه دهید یک دختر نوجوان خودش برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه‌اش تصمیم بگیرد و رنگ و چیدمان را با سلیقه خودش انتخاب کند‌

دیزاین کردن یه اتاق دخترونه میتونه یه کار هیجان انگیز باشه ! اگر شما هم ایده های خوبی دارید در اینستاگرام باهامون به اشتراک بزارید.

نوشتهٔ پیشین
دکوراسیون اتاق خواب کوچک
نوشتهٔ بعدی
میز تلویزیون با چی ست میشه ؟